Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Pocztowa
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 852 242 , fax. 774 852 242
- Data zamieszczenia: 2019-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Pocztowa 8
48-100 Głubczyce, woj. opolskie
tel. 774 852 242, fax. 774 852 242
REGON: 53127669100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://gtbs.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji frontowej oraz ocieplenie ścian zewnętrznych, remont klatki schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Głubczycach przy ul. Kościuszki 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Ocieplenie i kolorystyka elewacji północnej, południowej i zachodniej 2) Remont elewacji wschodniej 3) Remont klatki schodowej 4) Remont muru, opaska przy budynku i malowanie ogrodzenia Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym – zamieszkałym budynku mieszkalnym. Zamawiający wymaga takiej organizacji prac, aby w miarę możliwości nie zakłócać normalnego funkcjonowania mieszkańców, z bezwzględnym zachowaniem ciszy nocnej. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: 1) Wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót. 2) Wszelkie inne roboty, prace, niezbędne czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót). 3) Wykonawca dokona urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczy i oznakuje, miejsca wykonywania robót, jak również zabezpieczy miejsca składowania materiałów. 4) Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania. 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania robót, w tym również za uszkodzenia sieci bądź instalacji znajdujących się na terenie budowy. 6. Wymogi dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach przedmiotowego zamówienia podany jest w załączonym do siwz przedmiarze robót – tzn. wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia kosztorysowego na podstawie zakresu wynikającego z załączonego przedmiaru robót. 2) Ceny jednostkowe poszczególnych robót wyszczególnionych w kosztorysie oferto-wym wykonawcy muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, tymczasowych i towarzyszących, utrzymania zaplecza budowy, związane z odbiorami wykonanych ro-bót, oraz inne wynikające z zapisów i załączników do siwz. 3) W związku z wynagrodzeniem kosztorysowym wykonawca zobowiązany będzie załą-czyć do oferty kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do siwz. 4) Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do powtórnego użycia wykonawca zobowiązany będzie usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 992 z późn. zm.). Dokumenty przeprowadzenia utylizacji lub przekazania do utyliza-cji należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową. 5) Materiały pochodzące z demontażu będą należeć do wykonawcy, a ich ewentualne zagospodarowanie lub utylizacja nie podlega dodatkowemu wynagrodzeniu. 6) Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą sta-rannością, zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót, STWiORB, obowią-zującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 7) Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w normach i STWiORB. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWIZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik niniejszej SIWZ, 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) parafowany projekt umowy z kartą gwarancyjną jako akceptacja jej treści i warunków, 5) kosztorys ofertowy szczegółowy, 6) dowód wniesienia wadium. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-17 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
Dodano: 2024-04-16 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Głogówku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zawadzie
Dodano: 2024-04-11 - Budowa i przebudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Miasta Opola
Dodano: 2024-04-10 - Zamek w Krapkowicach (Zespół Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach) - rewitalizacja ściany zachodniej (frontowej)
Dodano: 2024-04-05 - Przebudowa i rozbudowa ciągu ulic Ogrodowa, Chrobrego i Kochanowskiego w Prudniku
Dodano: 2024-03-26