Przetargi.pl
Remont dworku na terenie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Narutowicza 64
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2752883 , fax. 024 2755820
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
    ul. Narutowicza 64 64
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2752883, fax. 024 2755820
    REGON: 00701088100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dworku na terenie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dworku na terenie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu. Zamówienie obejmuje roboty budowlane w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w tym: a) Zakres prac branża budowlana Piwnica: Likwidacja istniejących schodów do piwnicy Wykonanie nowych schodów zewnętrznych Wykonanie otworu drzwiowego Zamurowanie istniejących okien piwnicznych Skucie wszystkich posadzek i wykonanie nowych Wykonanie w pomieszczeniu nr 2 okładziny glazurowanej Malowanie wszystkich pomieszczeń Wymianę stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami Wykonanie dodatkowej wentylacji Parter Przesunięcie schodów wewnętrznych Zmiana układu pomieszczeń zgodnie z projektem Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wszystkimi okuciami Wymianę warstw podłogowych wraz z posadzkami Nowe okładziny ścienne Malowanie pomieszczeń Remont sufitów Wykonanie pieców kaflowych Przebudowa schodów i tarasów zewnętrznych Remont elewacji i kominów Konserwacja dachu Wymiana obróbek, parapetów i orynnowania Prace związane z zagospodarowaniem terenu Poddasze Malowanie Wymiana stolarki okiennej Przebudowa pomieszczeń zgodnie z projektem Wymiana części desek i cyklinowanie z malowaniem całej podłogi b) Zakres prac budowlanych instalacji elektrycznej obejmuje m.in.: Wymianę instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych Wymianę instalacji odgromowej Wykonanie instalacji alarmowej sygnalizacji włamania Wykonanie instalacji alarmowej Ppoż. Wykonanie monitoringu wizyjnego wewnętrznego c) Zakres prac budowlanych instalacji sanitarnej obejmuje m.in.: Wymianę wraz z przebudową instalacji co Roboty modernizacyjne w węźle Instalacja wod-kan w łazience Odprowadzenie wody deszczowej z studni przy zejściu do piwnicy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający wymaga w szczególności, aby wykonawcy wykazali, iż : posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót objętych zamówieniem tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane, tożsame z przedmiotem niniejszego zamówienia każda o wartości brutto nie mniejszej niż 500000,00 zł. Określenie roboty budowlane tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania oznacza, wykonanie robót łącznie w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej : 1) kierownikiem budowy, który: a) posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową, b) posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń określone przepisami prawa budowlanego oraz posiada wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, co daje mu prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.), 2) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, co daje jej prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.); 3) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która posiada wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej, co daje jej prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.); jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż cena ofertowa brutto i obejmującej co najmniej okres przewidziany na realizację zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 6.0 niniejszej SIWZ. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie ( wg Załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć pod?wykonawcom wraz ze wskazaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie w tym celu należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ i dołączyć referencje 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ 6) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg załącznika nr 4 posiadają uprawnienia wymagane w pkt 5.1.2. SIWZ tj. uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniami właściwych izb samorządu zawodowego 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.3 SIWZ. 8) Kosztorys ofertowy przygotowany przez Wykonawcę wg własnego wzoru, sporządzony na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót, dokumentacją oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 9) Harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1A do SIWZ. 10) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mwmskansen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach