Miasto Józefów ogłasza przetarg
- Adres: 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7790000 , fax. 022 7895102
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Józefów
ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 1
05-420 Józefów, woj. mazowieckie
tel. 022 7790000, fax. 022 7895102
REGON: 01326872900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fotoradaru - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego fotoradaru wraz z oprogramowaniem.Fotoradar winien umożliwić strażnikom miejskim kontrolę ruchu drogowego w zakresie uprawnień przyznanych w art. 129 b Ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. nr.123 poz.845) m.in. w stosunku do kierujących pojazdami nie stosującymi się do znaków drogowych np.: B-3a, B-5, B-16, B-18, B-26. Jakość wykonywanych zdjęć ma również umożliwić identyfikację czy kierujący prowadząc pojazd stosuje się do przepisu art. 45 ust. 2 pkt. 1,3,5, art.39 ust.1 i art. 51 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Oprogramowanie komputerowe:Dostawa oraz instalacja na trzech, wskazanych przez Zamawiającego, stanowiskach komputerowych zintegrowanego, licencjonowanego programu w wersji klient - serwer do obróbki zdjęć, archiwizowania i opracowania dokumentacji mandatowej wraz z oprogramowaniem serwera zarządzającego bazą danych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349960005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 1400 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy tzn.: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Posiadający odpowiednie doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków prowadzona będzie wg. kryterium spełnia -nie spelnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załączonym wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, 2. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Dokumenty ww. należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 2-4 składa każdy z wykonawców oddzielnie. Ponadto w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty wykonawca przedstawia w formie oryginału lub w formie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość zdjęć
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa laserowego miernika prędkości do rejestracji wykroczeń w ruchu drogowym
Dodano: 2013-11-12 - Dostawa laserowego miernika prędkości do rejestracji wykroczeń w ruchu drogowym
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa laserowego miernika prędkości do rejestracji wykroczeń w ruchu drogowym
Dodano: 2013-10-09 - Wykonanie i montaż witacza dla m. st. Warszawy.
Dodano: 2012-03-26 - Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych: 1. Nowego urządzenia (rok produkcji 2010) do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonywanego techniką cyfrową - fotoradar. ZP- 341/58/2010
Dodano: 2010-08-19 - Zakup fotoradaru dla Straży Miejskiej w Grójcu.
Dodano: 2010-01-19 - Dostawa fotoradaru wraz z oprogramowaniem i przeszkoleniem dla Straży Miejskiej w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2009-07-27