Przetargi.pl
Wycena budynków i budowli centrali Ministerstwa Spraw Zagranicznych w Warszawie

Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-580 Warszawa, Al. Szucha 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5239962 , fax. 022 6283363
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych
    Al. Szucha 23 23
    00-580 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5239962, fax. 022 6283363
    REGON: 01083915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena budynków i budowli centrali Ministerstwa Spraw Zagranicznych w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przez wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się dostarczanie Zamawiającemu opracowań w postaci operatów szacunkowych wyceny wartości budynków, budowli, określonej wartości odtworzeniowej w celu ubezpieczenia budynków. 2. Operat wyceny wartości nieruchomości winien zawierać, między innymi ogólną charakterystykę obiektu oraz powierzchnię użytkową. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004r., Nr 261, poz.2603 ze zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz.2109 z 2004r.) Szczególne warunki: Wykonawcy, którzy są zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać wizji lokalnej przykładowych budynków i budowli objętych przedmiotem zamówienia, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z Zamawiającym. W tym celu należy skontaktować się z Panem Wiktorem Pająkiem pod numerem telefonu (022)523 93 50
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 1 usługę odpowiadające swoim rodzajem i wartością (minimum 70 000,00 zł brutto) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający uzna usługę wyceny budynków; - osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości wraz z wpisem do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych, zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004r., Nr 261 poz. 2603 ze zm.); - wszystkie osoby, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać ważne i aktualne Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej Poufne oraz muszą być przeszkolone z zasad ochrony informacji niejawnych; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1665 z późniejszymi zmianami)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Załącznik nr 2); b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt.4 -8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych należycie co najmniej jednej usługi odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 brutto każda. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający uzna usługę wyceny budynków (wzór - Załącznik nr 5). f) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (wzór - załącznik nr 6 siwz); g) Wpis do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych, zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004r. ,Nr261, poz.2603 ze zm.) h) Dokumenty potwierdzające, że usługi określone w pkt. 6.1 lit. e) zostały wykonane należycie, i) Oświadczenie, że wszystkie osoby, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia posiadają ważne i aktualne Poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej Poufne oraz muszą być przeszkolone z zasad ochrony informacji niejawnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach