Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 1182P Rudna - Miasteczko Krajeńskie na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 10 do skrzyżowania z drogą powiatową 1180P

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2011-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 1182P Rudna - Miasteczko Krajeńskie na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 10 do skrzyżowania z drogą powiatową 1180P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Remont drogi powiatowej nr 1182P Rudna - Miasteczko Krajeńskie na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 10 do skrzyżowania z drogą powiatową 1180P. Planuje się wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1182P polegającego na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, wymianie krawężników ulicznych oraz remoncie istniejących chodników. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - wymianę istniejących krawężników ulicznych 15x30x100 w ilości 1837 mb, - przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na istniejących zjazdach w ilości 183,09 m2, - remont istniejącego chodnika na powierzchni 1100,6 m2, - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości 100 kg/m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o grubości 3 cm na powierzchni 25 434,1 m2. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywanych robót. Projekt ten podlegał będzie zatwierdzeniu przez Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, działającego z upoważnienia Starosty Pilskiego. 3. Zadanie będzie dofinansowane z rezerwy celowej zaplanowanej w budżecie państwa na rok 2011 w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 7. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 24 miesiące. 8. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów na terenie objętym robotami, w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 9. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 10. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców jedynie w zakresie wykonania robót brukarskich. 11. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi dwie faktury VAT za części robót wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego załączonego do oferty. Do faktury VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót, - zapłata ostatniej faktury uwarunkowana będzie bezusterkowym odbiorem całości robót, - termin zapłaty faktury - do 21 dni od doręczenia faktury Płatnikowi. 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy 12.1 Harmonogram powinien zawierać rzeczowo - finansowy postęp robót wskazany we wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. W harmonogramie należy uwzględnić dwie płatności. 12.2 Wzór harmonogramu jest zgodny ze wzorem ujętym we wniosku, który znalazł się na liście zakwalifikowanych do dofinansowania wniosków, zatwierdzonej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 12.3 Z harmonogramu powinna jednoznacznie wynikać wartość faktur. 12.4 Harmonogram rzeczowo - finansowy będzie stanowił załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach