Gmina Jordanów Śląski ogłasza przetarg
- Adres: 55-065 Jordanów Śląski, ul. Wrocławska 55
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3911580 , fax. 071 3911590
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów Śląski
ul. Wrocławska 55 55
55-065 Jordanów Śląski, woj. dolnośląskie
tel. 071 3911580, fax. 071 3911590
REGON: 93193503000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Jordanowie Śląskim - Etap I nawierzchnia tłuczniowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- roboty przygotowawcze - roboty ziemne - podbudowy z tłucznia kamiennego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy ) zgodnie z ustawą
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotowego zamówienia, d) posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia, f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Ocena spełniania ww warunków zostanie przeprowadzona według formuły spełnia - nie spełnia, wyłącznie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w § 6. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nastąpi na wezwanie Zamawiającego w celu ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami wg załącznika nr 1 do oferty, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie 5 lat robot budowlano - montażowych wg załącznika nr 4 do oferty potwierdzający wykonanie prac objętych przetargiem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej z obliczoną wartością netto i brutto robót budowlanych (kosztorys należy sporządzić zgodnie z postanowieniami § 12 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanowslaski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w Chwalibożycach
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej w Szczytnej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w Miłocicach- II etap.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa cmentarza w Smolcu - przebudowa drogi pomiędzy nowym i starym cmentarzem
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg wewnętrznych w Grzybianach ul. Ogrodowa i Kunicka.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - dz. Nr 60 obr. 2 Szczawno-Zdrój
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kancelarii leśniczego w miejscowości Bielawa Dolna, dz. nr 144/476, obr. ewid. Bielawa Dolna
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni placów w Zakładzie Karnym w Oleśnicy
Dodano: 2016-07-25 - pn.: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2176D w km 0+000 - 1+094 w Godziszowej
Dodano: 2016-07-22