Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy LO w Szklarskiej Porębie

Miasto Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7547712 , fax. 075 7547724
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szklarska Poręba
    ul. M. Buczka 2 2
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7547712, fax. 075 7547724
    REGON: 23082164100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy LO w Szklarskiej Porębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24,0 m x 44,0 m o pow. całkowitej 1056m2 - nawierzchnia - sztuczna trawa: 1- wysokość włókna min. 20 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 2- typ włókna: monofil 3- skład chemiczny włókna; polietylen 4- waga włókna: min. 1100 gr na m2 5- dtex: 8250_6 6- gęstość trawy: min. 250000 włókien na m2 7- gęstość trawy: min 24000 węzłów na m2 8- kolor trawy: zielony - boisko do piłki ręcznej; czerwony - boisko do siatkówki 9- kolor linii: boisko do piłki ręcznej - biały; boisko do siatkówki - niebieski; boisko do koszykówki - żółty Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - wyposażenie - 2 bramki do piłki ręcznej (3x2) -Siatka wraz z słupkami do siatkówki - jeden komplet - Cztery stojaki na kosze do kszykówki Wymiary, konstrukcja i montaż elementów zgodnie z zaleceniami producenta i certyfikatem bezpieczeństwa. - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). - odwodnienie odwodnienie przez sieć drenarską zabudowaną w rowkach zasypanych żwirem o frakcji 8-16 mm. Odwodnienie liniowe od strony skarpy o korytkach z rusztem żeliwnym szerokości 10 cm. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). Ogrodzenie terenu Ogrodzenie terenu na słupkach stalowych mocowanych na punktowych fundamentach betonowych. Wypełnienie z siatki stalowej powlekanej o oczkach 50 x 50 mm. Wysokość min. 4m. Rozstaw słupków około 2,5 m. Furtki i bramy systemowe przesuwne lub rozwierne, możliwość otwierania bramy za pomocą siłowników elektrycznych . Szerokość furtki od 1 do 2m, bramy od 2,5 do 4,5m, wysokość jak dla ogrodzenia. Ogrodzenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa. Uwaga: Przekrój słupków w ogrodzeniu należy przyjąć zgodnie z wytycznymi producenta Ogrodzenia do uszczegółowienia przez adaptującego projekt typowy do warunków lokalnych. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: załącznik nr 1 Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 2 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót załącznik nr 3 Dokumentacja projektowa załącznik nr 4 Orientacyjny przedmiar robót Materiały, wyroby, urządzenia określone w dokumentach przetargowych poprzez przywołanie ich producentów, znaków towarowych lub jakichkolwiek innych identyfikatorów w sposób ograniczający konkurencyjność - można zastąpić materiałami, wyrobami lub urządzeniami o cechach i parametrach technicznych-równoważnych opisywanym. Wykazanie w Ofercie ich równoważności opisywanym przez Zamawiającego leży po stronie wykonawcy. 3. Zamawiający żąda udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne na wykonany cały zakres przedmiotu zamówienia ( materiały i robocizna) - co najmniej na okres 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 10.000 PLN ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) . 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji , gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Miasta Szklarska Poręba), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją c) kwotę gwarancji d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie: - że wykonawca , w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 ustawy P.z.p. , lub pełnomocnictw , a nie udowodnił , że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub - że wykonawca , którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy . 4. Postanowienia pkt.3 stosuje się również do poręczeń. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie - numer 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 z adnotacją : BOISKO WIELOFUNKCYJNE - LO - wadium 6. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym , w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę wpływu do Skarbnika Miasta lub upoważnionego przez niego pracownika. 7. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie formach wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem , że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej ( nazwa wykonawcy, adnotacja : BOISKO WIELOFUNKCYJNE - LO - wadium ) , w sposób umożliwiający zdeponowanie wadium u Skarbnika Miasta lub upoważnionego przez niego - pracownika, przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty, w której znajduje się oferta. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w Rozdziale 10. pkt.3 nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni,że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym : - przynajmniej jedno boisko do gier zespołowych o nawierzchni syntetycznej -poliuretanowej o wartości przewyższającej kwotę 300.000 zł brutto. b) mają do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub posiadają zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany do przedstawienia osób pełniących poniżej wymienione funkcje, i które muszą spełniać następujące warunki: osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy minimalna liczba osób : jedna (1) minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej 24 miesięcy na stanowisku kierownika budowy branży budowlanej lub kierownika robót branży drogowej, pełnienie funkcji kierownika budowy nad co najmniej jedną(1) budową obiektów sportowych , w tym nad realizacją boiska piłkarskiego o murawie typu sztuczna trawa i boiska o nawierzchni poliuretanowej. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji wyżej wymienionych robót . Do doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Wymieniona osoba do pełnienia funkcji Kierownika Budowy musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, - posiadać dokument potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert. osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Sanitarnych minimalna liczba osób : jedna (1) minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych minimalne doświadczenie zawodowe: 24 miesięcy na stanowisku kierownika robót branży sanitarnej. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez podobne roboty branży sanitarnej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacyjnych lub wodociągowych. Wymieniona osoba do pełnienia funkcji kierownika robót musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów - posiadać dokument potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym kontraktowej do kwoty stanowiącej co najmniej równowartość oferowanej ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Stosownie do treści art. 26 ust. 3 u.p.z.p., Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 u.p.z.p., lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierajace błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba , że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem - wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym przynajmniej jedno boisko do gier zespołowych o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o wartości przewyższającej kwotę 300.000 zł. brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej , instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej -w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. dla materiałów na boisko wielofunkcyjne: 1- certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny, 2 - karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, atest PZH dla oferowanej nawierzchni, autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szklarskaporeba.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach