Przetargi.pl
REMONT DACHU ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA W PODANINIE

Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Kazimierza ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, Podstolice 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2843882
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Kazimierza
    Podstolice 4 4
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2843882
    REGON: 04012101400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kościelna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA W PODANINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wymiany pokrycia dachowego poprzez między innymi: rozbiórkę dachu (378 m2) oraz obróbek blacharskich, naprawę i konserwację więźby dachowej , wykonanie pokrycia dachu z dachówki (378 m2) wraz z robotami blacharskimi , wywóz gruzu. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym w ślepym kosztorysie z uwzględnieniem dokumentacji budowlanej , będącymi odpowiednio załącznikami SIWZ (oryginał dokumentacji do wglądu w Urzędzie Gminy w Chodzieży ul. Notecka 28) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 660,00 zł (słownie siedem tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - w zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie się zrealizowaniem w okresie minionych 5-u lat, min 2-ch robót na obiektach zabytkowych polegających na wykonaniu lub wymianie pokrycia dachowego z dachówki na powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 każdy lub nie mniej niż 400 m2 (łącznie) - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z min 2 letnim doświadczeniem przy kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych. W przypadku powierzenia zamówienia innym podmiotom, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu przez nich osób do wykonania zamówienia a w przypadku udostępnienia potencjału technicznego zobowiązanie o udostępnieniu potencjału technicznego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w związku z art. 24 ust. 1 i 2. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt VI. SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty ( wzór formularza oferty - wg zał. nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza - zał. nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza - zał. nr 3 do SIWZ. 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za taki okres za jaki działalność jest prowadzona, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich nazwy, nazwy i adresu zamawiającego , zakresu oraz daty i miejsca realizacji zamówienia (wzór formularza - zał. nr 4 do SIWZ. Warunek: w zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie minionych 5-u lat, min 2-ch robót na obiektach zabytkowych polegających na wykonaniu lub wymianie pokrycia dachowego z dachówki na pow. nie mniejszej niż 200 m2 każdy lub nie mniej niż 400 m2 (łącznie). 4) Dokumenty np. referencje, opinie od poprzednich zamawiających potwierdzające, że każde zadanie podane przez Wykonawcę w formularzu nr 4 zostało wykonane z należytą starannością a ponadto wskazane jest aby dane z tych dokumentów były tożsame z danymi z formularza nr 4 w zakresie nazwy i adresu zamawiającego, nazwy zadania, zakresu rzeczowego zadania, okresu realizacji . Brak w/w dokumentu dla zadania wskazanego w formularzu nr 4 spowoduje wykluczenie tego zadania tj. nie zostanie ono uznane jako zadanie spełniające warunki SIWZ. 5) Wykaz proponowanego przez Wykonawcę kierownictwa robót (wzór formularza - zał. nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje a także przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . Warunek : wymagane jest wykazanie osoby/osób posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia z min 2 letnim doświadczeniem przy kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych oraz aktualny na dzień składania ofert dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego . 6) Akceptacja warunków umowy, poprzez parafowanie wzoru umowy lub w formie własnego oświadczenia Wykonawcy o akceptacji projektu umowy - (Wzór umowy) zał Nr 6 do SIWZ 7) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o ślepy kosztorys - zał. Nr 7 do SIWZ Zaznacza się, że wszystkie pozycje kosztorysu muszą być bezwzględnie ujęte i wycenione 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 9) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę lub osobne, które łącznie będą gwarantowały wymaganą wartość ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachodziez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach