Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 63-940 Bojanowo, Pakówka 42
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5456358 w. 19 , fax. 065 5456289
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Pakówka 42 42
63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie
tel. 065 5456358 w. 19, fax. 065 5456289
REGON: 00029552100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pakowka.fc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Olej opałowy lekki o wartości 42,6 MJ/kg dla oleju opałowego lekkiego L-1 spełniający wymagania wartości opałowych wg Polskich Norm. Szacunkowa ilość dostawy w okresie realizacji zamówienia - 80 000 litrów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców odbędzie się na podstawie przedstawionych zamawiającemu dokumentów i oświadczeń 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się ; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24. ust. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie dwóch dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeśli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska to znak musi być uzupełniony napisem (np. w formie pieczęci) z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego. UWAGA Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie na kserokopii odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej klauzuli oświadczam, że aktualny stan prawny jest zgodny z treścią niniejszego dokumentu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pakowka.fc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 30.000 litrów do Gimnazjum im. Ziemi Nadnoteckiej w Drawsku w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Ślesin
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO L-1 WG PN -C-96024:2001 DO OBIEKTU W BIEDRUSKU PRZY UL. POZNAŃSKIEJ 3 W II PÓŁROCZU 2016 ROKU
Dodano: 2016-07-01 - dostawa oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-05-06 - Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
Dodano: 2016-04-08 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do zbiorników olejowych znajdujących się w kotłowniach budynków zajmowanych przez Zespół Szkół w Lipce ul. Szkolna 6 i Gajowa 4., oleju napędowego grzewczego lekkiego w ilości około 60 m3 z możliwością zmniejszenia dostawy wynikającą z panujących warunków atmosferycznych, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. Zamawiający wymaga , aby oferta obejmowała całość zamówienia.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w Zespole Szkół w Sławsku
Dodano: 2016-03-30 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do zbiorników olejowych znajdujących się w kotłowniach budynków zajmowanych przez Zespół Szkół w Lipce ul. Szkolna 6 i Gajowa 4., oleju napędowego grzewczego lekkiego w ilości około 60 m3 z możliwością zmniejszenia dostawy wynikającą z panujących warunków atmosferycznych, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. Zamawiający wymaga , aby oferta obejmowała całość zamówienia.
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa OLEJU OPAŁOWEGO dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w Zespole Szkół w Sławsku
Dodano: 2016-02-24