Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE W ROKU 2010 DOSTAW KRUSZYW

Zakład Usług Komunalnych w Mosinie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-050 Mosina, ul. Sowiniecka 6G
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8132337, 0602 553343 , fax. 061 8192456
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Mosinie
    ul. Sowiniecka 6G 6G
    62-050 Mosina, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8132337, 0602 553343, fax. 061 8192456
    REGON: 63053441000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE W ROKU 2010 DOSTAW KRUSZYW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie w roku 2010 dostaw kruszyw dla ZUK w Mosinie, w tym: Sukcesywne dostawy, wg aktualnych potrzeb zamawiającego do 31/12/2010r., partiami po 5-25 ton nw. kruszyw: a). gruz betonowo-ceglany o frakcji 0-32,0 mm, łącznie do ~2000 ton, b). gruz betonowo-ceglany o frakcji 32,0-63 mm, łącznie do ~500 ton, c). osiewki z betonu żwirowego o frakcji 0-30 mm ca ~1000 ton, d). tłuczeń granitowy o frakcji 0-31,5 mm ca ~600 ton, e). piasek drobny o frakcji 0,1-0,25 mm ca ~150 ton. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia, określa SEKCJA II w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia; - dysponują lub mogą dysponować zgodnie z pisemnym oświadczeniem innego podmiotu co najmniej jednym samochodem samowyładowczym o ładowności do 25 ton; 3).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A).oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); B).wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw/usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom/usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy/usługi zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); C).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosina.pl zakładka BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach