Przetargi.pl
Remont dachu: remont kominów, czapek kominowych, obróbki blacharskiej, obróbki murów w gmachu Ministerstwa Finansów

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6943200 , fax. 022 6944552, 6945268
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6943200, fax. 022 6944552, 6945268
    REGON: 00000022170000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu: remont kominów, czapek kominowych, obróbki blacharskiej, obróbki murów w gmachu Ministerstwa Finansów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części dachu w gmachu Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) rozebranie istniejących rynien i rur spustowych, b) zerwanie istniejących obróbek blacharskich, c) odbicie odspojonych tynków ze ścian i kominów, d) oczyszczenie ścierne ścian ceglanych, e) wykonanie spadków z zaprawy pod obróbki blacharskie, f) wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych kat. III na ścianach i kominach wykonanych z cegły - na siatce cięto-ciągnionej, g) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej powłokowej - w kolorze brązowym, h) wykonanie wzmocnień obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, i) wykonanie nowych rynien i rur spustowych, j) miejscowe zerwanie pokrycia z Vaeplanu i papy, k) wyrównanie i ewentualna naprawa podłoża betonowego oraz jego zagruntowanie, l) wykonanie pokrycia połaci dachowej papą termozgrzewalną, m) wykonanie napraw uszkodzonych pokryć dachowych papą termozgrzewalną, n) pomalowanie ścian farbą emulsyjną, o) zabezpieczenie mechanicznego mocowania pokrycia dachowego z Vaeplanu, p) uzupełnienie brakujących i naprawa uszkodzonych nasad wentylacyjnych, q) wywiezienie materiałów z rozbiórki i ich utylizację, 3. Zakres prac towarzyszących i tymczasowych obejmuje: a) wykonanie zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie z wymogami BHP i ppoż. b) zdemontowanie istniejącej instalacji odgromowej i jej odtworzenie po zakończeniu prac remontowych wraz z jej badaniem, c) zabezpieczenie w trakcie wykonywania robót miejsc prowadzonych robót przed możliwością zalania wnętrza i elementów budynku w wyniku opadów atmosferycznych, d) zdemontowanie istniejących kratek na otworach wentylacyjnych kominów i odtworzenie po zakończeniu prac remontowych, e) zabezpieczenie otworów wentylacyjnych po zdjęciu kratek zabezpieczających, przed wejściem do nich ptaków, f) usunięcie ewentualnego ptactwa z poddasza, g) wykonanie niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w czasie robót (wraz z naprawą uszkodzonych elewacji), h) oczyszczenie i posprzątanie miejsc prowadzonych prac, i) przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. 4. Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych liczonych od daty protokolarnego wprowadzenia na teren robót. 5. Roboty będą prowadzone całodobowo na czynnym obiekcie w dni robocze oraz w dni wolne od pracy z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu będą prowadzone po godzinach pracy urzędu. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo przerwania pracy Wykonawcy, ze względu na hałas. 7. Szczegółowy opis robót ich wykonania i odbioru zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych -remontu dachu - remontu kominów, czapek kominowych, obróbek blacharskich, obróbek murów, zwana dalej -Specyfikacją. 8. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i posiadać certyfikat zgodności i oznakowanie (CE) lub (B). 9. Materiały do realizacji prac określonych umową, spełniające wymagania Zamawiającego dostarcza Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, każda odpowiadająca rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, każda o wartości, co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w tym minimum jedna w czynnym obiekcie. 2) do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach odpowiadających poszczególnym branżom występującym w przedmiocie zamówienia, potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) przed przystąpieniem do wykonywania prac wskaże osobę koordynującą i sprawująca nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP) wszystkich pracowników zatrudnionych w tym samym miejscu, z podaniem numeru telefonu kontaktowego. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: 1) posiada na rachunku środki finansowe w wysokości: min. 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), bądź posiada zdolność kredytową na powyższą kwotę, 2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie minimum: - 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w SIWZ metodą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań ustawy - druk stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - personelu kierującego robotami przy realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia potwierdzone aktualnym zaświadczeniem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, 5. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, każda odpowiadająca rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym w załączonej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych każda o wartości, co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), w tym minimum jedna w czynnym obiekcie wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - w kwocie 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę minimum 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), 9. Dokumenty opisujące wykonanie zadania tj.: a) kosztorysy ofertowe uproszczone, b) wstępny harmonogram realizacji. 10. Kosztorysy ofertowe uproszczone muszą zawierać wykaz materiałów spełniających wymogi określone w Specyfikacji Technicznej. 11. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 2 i 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach