Przetargi.pl
Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy kościele św. Karola Boromeusza w Żyrardowie (od ul .Kościelnej do ul. Przedszkolnej)

Gmina Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8581567 , fax. 046 8553782
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8581567, fax. 046 8553782
    REGON: 00059289700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy kościele św. Karola Boromeusza w Żyrardowie (od ul .Kościelnej do ul. Przedszkolnej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest: 1) przebudowa dwóch (2x150 metrów), równoległych ciągów komunikacyjnych przebiegających z lewej i prawej strony kościoła św. Karola Boromeusza w Żyrardowie na odcinkach od ulicy Kościelnej do ulicy Przedszkolnej oraz fragmentu chodnika w ulicy Kościelnej na odcinku pomiędzy projektowanymi ciągami. Przebudowa polegać będzie na wykonaniu jezdni, opasek, zatok postojowych oraz chodników ze szlachetnej, kolorowej (melanż) kostki betonowej imitującej starobruk (kostka typu nostalit). 2) obsługa geodezyjna przedmiotu zamówienia - tyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, którą w trzech egzemplarzach należy dostarczyć zamawiającemu po zakończeniu realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie ma obowiązku wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: - robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem kierować będą osoby, posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, tj. odpowiednie uprawnienia w zakresie budowy dróg; - z należytą starannością zrealizowali w ostatnich 5 latach tj. 2004-2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym zakresie rzeczowym lub wartości jak w niniejszym postępowaniu. Za roboty o podobnym zakresie rzeczowym i wartości jak w niniejszym postępowaniu należy uznać roboty budowlane w zakresie budowy nawierzchni z kostki betonowej o wartości min. 350.000 zł c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia oraz inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę wg wzoru (Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji) zobowiązani są złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o prowadzeniu działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego lub potwierdzonego za zgodność ze stanem aktualnym wpisu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Pisemne oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych. 5) Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat o podobnym (w rozumieniu pkt.5 lit.b niniejszej siwz) zakresie rzeczowym i wartościowym jak w niniejszym postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem Nr 2) 6) Dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w ppkt. 5 zostały wykonane należycie, np. referencje. 7) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz zakresem wykonywanych przez nich czynności. 8) Wykaz pracowników nadzoru, posiadających wymagane kwalifikacje i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu (zgodnie Załącznikiem Nr 3). 9) Uprawnienia budowlane (w zakresie budowy dróg) i aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego dla osób przedstawionych w wykazie pracowników nadzoru. 10) Upoważnienie lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, (jeżeli jest ono wymagane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach