Przetargi.pl
Remont dachu i kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Dusznickiej 1 w Warszawie - zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i STWiORB.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-667 Warszawa, ul. Trakt Lubelski 353
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5006240 , fax. 022 6132452
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
    ul. Trakt Lubelski 353 353
    04-667 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5006240, fax. 022 6132452
    REGON: 01083634000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu i kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Dusznickiej 1 w Warszawie - zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i STWiORB.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dachu i kominów w budynku mieszkalnym przy ul. Dusznickiej 1 w Warszawie - zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i STWiORB. Powierzchnia dachu - 372,18 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: (Spełnienie tych warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów załączonych do oferty.) 6.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.). 6.2. Dysponują lub będą dysponować pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ) moę pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, obejmującą kierowanie przedmiotowymi robotami budowlanymi tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty właściwych uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa pracownika lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 6.3. Przedłożą oświadczenie o spełnieniu wymagań zapisanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.). 6.4. Zrealizowali w ostatnich 5 latach tj. od 11.05.2004 do 11.05.2009 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, minimum 2 roboty polegające na remoncie dachu, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 70 tys. zł. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 10.1.5 SIWZ i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia, zgodnego w treści z załącznikiem nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.5. Przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 70 tys. złotych, dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem umowy. 6.6. W przypadku zatrudnienia podwykonawców zawrą umowę ubezpieczeniową od ryzyka niewypłacalności Wykonawcy lub nieterminowej zapłaty przez Wykonawcę za roboty zlecone i wykonane przez podwykonawców i dokonają cesji praw i obowiązków z tej umowy na Zamawiającego w terminie 14 dni od chwili rozpoczęcia robót będących przedmiotem umowy. 6.7. Na wykonane przez siebie roboty udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 6.8. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz załączonym wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 10.1.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 10.1.2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej - załączniki nr 3 do SIWZ. 10.1.3.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. 10.1.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w przedmiocie zamówienia zapis uprawniający do wykonania przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10.1.5.Wykaz robót z ostatnich 5 lat tj. od 11.05.2004 do 11.05.2009 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu, zgodnie z pkt. 6.5. niniejszej SIWZ- załącznik nr 5. 10.1.6.Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 10.1.5 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) zawierające nazwę inwestora, datę rozpoczęcia i zakończenia robót, adres wykonywania robót; 10.1.7.Uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotowych prac, obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z §5 Rozporządzenia Ministra Gospodarki (Dz. U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42) lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 10.1.8.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.1.9.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.1.10.Zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby samorządu zawodowego osoby przeznaczonej do kierowania robotami. 10.1.11.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 70 tys. złotych, dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. 10.1.12. Wykaz oferowanych równoważnych (w stosunku do opisanych znakiem towarowym i/lub nazwą producenta w dokumentacji projektowej i kosztorysach ofertowych) wyrobów budowlanych i urządzeń, określający w szczególności: numer kosztorysu i pozycji kosztorysowej, nazwę wyrobu lub urządzenia podstawowego opisanego w dokumentacji projektowej, nazwę, typ i producenta oferowanego zamiennika, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.- jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie wyrobów lub urządzeń równoważnych. 10.1.13. Aprobaty techniczne, certyfikaty, opisy techniczne, karty katalogowe, lub inne dokumenty dotyczące oferowanego zamiennika, określający jego podstawowe parametry techniczno-jakościowe, potwierdzający, iż oferowany wyrób równoważny jest co najmniej odpowiednikiem wyrobu lub urządzenia podstawowego opisanego w dokumentacji projektowej- jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie wyrobów lub urządzeń równoważnych. 10.1.14.Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierające zapisy określone w pkt. 9.1 ppkt. od 1 do 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach