Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego i projektów wy-konawczych zagospodarowania odcinków II i III Kanału Bródnowskiego.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 00-983 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3389587, 3389586 , fax. 022 675 18 83
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
    ul. Ludwika Kondratowicza 20 20
    00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3389587, 3389586, fax. 022 675 18 83
    REGON: 01525966300115
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego i projektów wy-konawczych zagospodarowania odcinków II i III Kanału Bródnowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich (CPV 71220000-6; 71240000-2; 71320000-7; 71354000-4) na realizację zamierzenia budowlanego na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, osobno na odcinkach II i III Kanału Bródnowskiego stanowiących działki ograniczone ul. Malborską i ul. Rolanda wzdłuż Kanału Bródnowskiego w pasie 10m liczonym od jego krawędzi w Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9000,- zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali co najmniej dwa zamówienia na dokumentację projektową w zakresie zagospodarowa-nia publicznych terenów zieleni o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł - każde. 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą co najmniej po 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania, w tym przynajmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno - budowlanej c) drogowej d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenerge-tycznych. VI. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-nia, tj. posiadają odpowiednią wysokość środków finansowych lub zdolność kredyto-wą wyrażającą się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000,- zł (słownie: sto ty-sięcy złotych). VII. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów, oświadczeń i zobowiązań wykazów wyszczególnionych w Dziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdro-wotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do oferty, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wy-stawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącz-nik nr 5 do oferty, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wy-stawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącz-nik nr 6 do oferty, 6) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wypełniony zgodnie z warunkami opisa-nymi w Dziale V ust. 1 pkt. 3 SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do projektowania, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez osoby wymienione w wykazie oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnie-nia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do oferty (wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), 7) wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przed-miotowi zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 8 do oferty. 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środ-ków lub zdolność kredytową Wykonawcy na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach