Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg
- Adres: 00-983 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3389587, 3389586 , fax. 022 675 18 83
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
ul. Ludwika Kondratowicza 20 20
00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3389587, 3389586, fax. 022 675 18 83
REGON: 01525966300115 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowego wielobranżowego projektu budowlanego i projektów wy-konawczych zagospodarowania odcinków II i III Kanału Bródnowskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich (CPV 71220000-6; 71240000-2; 71320000-7; 71354000-4) na realizację zamierzenia budowlanego na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, osobno na odcinkach II i III Kanału Bródnowskiego stanowiących działki ograniczone ul. Malborską i ul. Rolanda wzdłuż Kanału Bródnowskiego w pasie 10m liczonym od jego krawędzi w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9000,- zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali co najmniej dwa zamówienia na dokumentację projektową w zakresie zagospodarowa-nia publicznych terenów zieleni o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł - każde. 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą co najmniej po 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania, w tym przynajmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno - budowlanej c) drogowej d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenerge-tycznych. VI. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-nia, tj. posiadają odpowiednią wysokość środków finansowych lub zdolność kredyto-wą wyrażającą się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000,- zł (słownie: sto ty-sięcy złotych). VII. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów, oświadczeń i zobowiązań wykazów wyszczególnionych w Dziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdro-wotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do oferty, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wy-stawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącz-nik nr 5 do oferty, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wy-stawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącz-nik nr 6 do oferty, 6) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wypełniony zgodnie z warunkami opisa-nymi w Dziale V ust. 1 pkt. 3 SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do projektowania, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez osoby wymienione w wykazie oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnie-nia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do oferty (wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), 7) wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przed-miotowi zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 8 do oferty. 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środ-ków lub zdolność kredytową Wykonawcy na łączną kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Koncepcja adaptacji istniejącego poddasza oraz przebudowy elementów budynku wpływających na bezpieczeństwo pożarowe i dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa budynku zaplecza sportowo - rekreacyjnego w Baniosze (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa przedszkola w Baniosze (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa elementów budynku oraz zagospodarowanie terenu w Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego w Płocku wraz z wykonaniem niezbednej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej w tym zakresie oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na wykonanie zaprojektowanych robót, nr sprawy ZP-AN-34/16
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budynku socjalnego przy ul. Wiązowskiej w Józefowie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy i termomodernizacji budynku szkolnego w ramach zadania inwestycyjnego Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Granicznej w Józefowie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie wielobranżowej koncepcji dla projektu przebudowy, rozbudowy i remontu piwnic Kordegardy wraz z remontem elewacji budynku oraz stolarki okiennej i drzwiowej oraz opracowanie wniosku o wydanie decyzji lokalizacji celu publicznego dla ww. przedsięwzięcia
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT POMIESZCZEŃ DZIAŁU INFORMATYKI I SEKCJI TELEKOMUNIKACJI
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 9 NA STOŁÓWKĘ WOJSKOWĄ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja Ośrodka Namysłowska wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-07-26