Przetargi.pl
Remont części socjalnej przy sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 2 - etap II

Zespół Szkół Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 63-500 Ostrzeszów, ul. Krańcowa 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 732 07 75 , fax. 0-62 732 07 75
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2
    ul. Krańcowa 7 7
    63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 732 07 75, fax. 0-62 732 07 75
    REGON: 00003252000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części socjalnej przy sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 2 - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont części socjalnej przy sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 2 - Etap II. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) wymianę istniejącej drewnianej stolarki okiennej na stolarkę PCV, b) wymianę instalacji wod.-kan. wraz z armaturą (umywalki z półpostumentami, brodziki, miski ustępowe), c) wymianie grzejników na płytowe, d) rozebraniu uszkodzonych ścianek działowych i wykonaniu nowych, e) wykonaniu posadzek z płytek gresowych z częściową wymianą starych podłoży, f) wymianie okładzin ściennych z płytek, g) usunięciu starych powłok malarskich, wykonaniu gładzi gipsowej i malowaniu farbami emulsyjnymi, h) wykonaniu niezbędnych zamurowań i uzupełnień tynku,. i) wymianie instalacji elektrycznej, j) wykonaniu nowego przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC o śr. 160 mm, a także pozostałych robót wynikających z opracowanego przedmiaru robót. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową p.t.: Remont części socjalnej przy sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 2 - Etap II autorstwa: Biuro Budowlane KOSZT-BUD Tadeusz Gruchała ul. Łaziebna 1a, 63-500 Ostrzeszów, składającą się z następujących części: a) dokumentacji projektowej, b) przedmiaru robót, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót celem właściwego przygotowania oferty. W razie stwierdzenia przez wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zamawiającego. ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE - 45453000-7 obejmujące: - roboty rozbiórkowe - 45111300-1 - roboty murowe - 45262520-2 - roboty instalacyjne elektryczne - 45310000-3 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - 45330000-9 - roboty w zakresie stolarki budowlanej - 45421000-4 - kładzenie płytek - 45431000-7 - roboty malarskie - 45442100-8 6. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki Wykonawca winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 7. Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej, a ponadto: 1) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, 2) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielki znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, 3) dla których producent wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, 4) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, 5) lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. 8. Wykonawca robót odpowiada za jakość wykonanych robót oraz za zgodność wykonywanych robót z dokumentacją przetargową oraz zawartą w dokumentacji Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, aktualnymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zasadami wiedzy technicznej. 9. Przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne próby i odbiory oraz przedstawić badania z wynikiem pozytywnym, w tym między innymi: - próby szczelności instalacji, - pomiary skuteczności instalacji uziemiającej. 10. Przejęcie placu budowy przez wykonawcę powinno nastąpić najpóźniej na jeden dzień roboczy przed terminem rozpoczęcia robót. 11. Realizacja robót odbywać się będzie przy czynnym obiekcie szkoły. 12. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za: 1) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.), 2) prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401 ze zm.). 13. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach cen kosztorysowych pozycji wchodzić będzie również: 1) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, ponoszenie kosztów zużycia wody, odprowadzenia ścieków, kosztów energii i ogrzewania dla potrzeb budowy, zapewnienie dostaw mediów, 2) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, 3) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, 4) utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, 5) natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, 6) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (1 egz.) i dokumentacji odbiorowej, 7) czynny udział w odbiorach. 14. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r Nr 39 poz 251 ze zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenach jednostkowych robót. 15. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 16. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 17. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy wykonawcy wymaga akceptacji autorskiego biura projektów oraz zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża wykonawcę. 18. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 19. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36 ust. 4 Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ponadto: 1) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) branżowym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w zakresie: instalacji elektrycznych, c) j.w. lecz w zakresie: instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych oraz sieci kanalizacyjnych, d) wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zamówienia obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - roboty związane z wykonaniem robót remontowych w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej o wartości min. 200,0 tys. zł. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaju robót, poda ich wartość, wielkości oraz daty i miejsca wykonania, 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. 4) udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy: a) ustanowią pełnomocnika, b) każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 4 i udokumentować , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, c) wymogi zawarte w ust. 1 pkt. 1-3 oraz w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mową w Rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/ostrzeszowp/index.php?pid=330
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach