Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 14
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2921829 , fax. 061 2921857
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach
ul. Wojska Polskiego 14 14
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 2921829, fax. 061 2921857
REGON: 63151381100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ON 9/09 Dostawa materiałów do budowy chodników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów do budowy chodników określonych co do rodzaju, ilości w poniższej tabeli: Lp. asortyment j.m. ilość 1. Kostka brukowa gr. 6 cm, szara Domino z fazą m2 430 2. Kostka brukowa gr. 8 cm, grafitowa Domino z fazą m2 100 3. Krawężnik 15x30x100 mb 670 4. Opornik 20x6x100 mb 450 5. Opornik 30x8x100 mb 130 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą spełnia - nie spełnia dokumenty, oświadczenia dostarczone przez wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( w skrócie SIWZ) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający, że zapisy są aktualne ,nie uległy zmianie) Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materiałów drogowych przeznaczonych do wykonania robót drogowych w Gminie Śmigiel w 2016 r
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa prefabrykatów betonowych
Dodano: 2015-10-06 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele turystyczno-rekreacyjne w Jankowie Przygodzkim - dostawa kostki brukowej, obrzeży betonowych, piasku i cementu
Dodano: 2015-05-06 - Zakup i dostawa kostki brukowej i krawężników dla potrzeb inwestycji pod nazwą Budowa drogi pożarowej dla SPZOZ w Kole
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa Prefabrykatów Betonowych
Dodano: 2014-09-26 - Zakup i dostawa materiałów betonowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie
Dodano: 2014-06-03 - Zakup materiału drogowego
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa materiałów chodnikowych do budowy chodników na terenie Gminy.
Dodano: 2014-03-19 - Dostawa materiałów chodnikowych do budowy chodników na terenie Gminy
Dodano: 2014-03-03 - Zakup i dostawa materiałów betonowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie.
Dodano: 2014-02-12