Przetargi.pl
Zakup i dostawa kostki brukowej i krawężników dla potrzeb inwestycji pod nazwą Budowa drogi pożarowej dla SPZOZ w Kole

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Poniatowskiego 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2626100 , fax. 063 2720850
  • Data zamieszczenia: 2014-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Poniatowskiego 25 25
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2626100, fax. 063 2720850
    REGON: 00030855400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa kostki brukowej i krawężników dla potrzeb inwestycji pod nazwą Budowa drogi pożarowej dla SPZOZ w Kole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej i krawężników dla potrzeb inwestycji pod nazwą Budowa drogi pożarowej dla SPZOZ w Kole. 2. Szczegółowy zakres dostawy obejmuje: 1) Kostkę brukową szarą o wymiarach: 20x 10x 8 cm w ilości - 1293 m2 2) Kostkę brukową czerwoną o wymiarach : 20x 10x 8cm w ilości - 48m2 3) Krawężniki szare o wymiarach: 15x 30x 100cm w ilości - 450szt. 3. Zamawiający wymaga aby: 1) dostarczane materiały spełniały wymogi norm PN-EN 1338:2005 dla kostki brukowej oraz PN-EN 1340:2004 dla krawężników i skojarzonych z nimi aktów normalizacyjnych oraz wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2014 r. poz. 883) oraz rozporządzeń obowiązujących w tym zakresie 2) wymagane w tym zakresie certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty potwierdzające spełnienie żądanych parametrów, Wykonawca dostarczy wraz z pierwszą dostawą. 4. Koszty dostawy oraz rozładunku w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu ponosi Wykonawca, dostawa oraz wyładunek przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, 5. Dostarczony towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w PROJEKCIE UMOWY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach