Przetargi.pl
Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera.

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Plac Św. Józefa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie spękań nawierzchni bitumicznych o szerokości powyżej 0,5 cm, złuszczeń i rakowizn (z wyłączeniem spękań siatkowych), oraz ubytków w nawierzchni do głębokości 2 cm, grysem bazaltowym frakcji 2-5 mm otoczonym emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową-zwykłą klasy K1-65 przy użyciu remontera na następujących drogach powiatowych: nr 4598 P na odc. Blizanów - Skrajnia Blizanowska o dł. 1500 m, nr 4598 P na odc. o dł. 740 m w m. Piątek Wielki, nr 4581 P na odc. Zbiersk - Zamęty o dł. 2200 m, nr 4623 P na odc. Kuczewola - Takomyśle o dł. 1000 m, nr 6232 P na odc. Czempisz - Dzięcioły o dł. 1000 m, nr 4583 P na odc. o dł. 1000 m w m. Dzierzbin i na odc. o dł. 540 m w m. Kolonia Dzierzbin, nr 4622 P na odc. Cienia Folwark-Michałów Drugi o dł. 1650 m, nr 4636 P na odc. o dł. 400 m w m. Chełmce, nr 4613 P na odc. Emilianów - Chodybki o dł. 2500 m, nr 4604 P na odc. Lisków -Wygoda o dł. 1000 m, nr 4606 P na odc. o dł. 400 m w m. Koźlątków, nr 4606 P w m. Zakrzyn na odc. o dł. 500 m, nr 4590 P w m. Nowy Borków na odc. o dł. 500 m, nr 4595 P w m. Helenów na odc. o dł. 1330 m, nr 4587 P w m. Złotniki Małe na odc. o dł. 300 m, nr 4604 P na odc. Ceków Kol. - Stare Prażuchy o dł. 2500 m. Ogólna ilość mieszanki grysów kamiennych i emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów dróg wynosi 317 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, (Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. Nr 33 poz. 289 z późn. zm.) lub Roboty związane z budową dróg i autostrad, nr PKD 42.11.Z) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 grudnia 2007 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. Nr 251 poz. 1885), 3)dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, 4)dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia w szczególności: remonterem - urządzeniem przystosowanym do wbudowania pod ciśnieniem grysów kamiennych otoczonych emulsją asfaltową lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. sprzętu, 5)udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 12 miesięcy. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1: 1)warunek określony w ust. 1 pkt. 1 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 1do SIWZ 2)warunek określony w ust. 1 pkt. 2 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z następującym wpisem przedmiotu działalności: Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A, lub Roboty związane z budową dróg i autostrad, nr PKD 42.11.Z 3)warunek określony w ust. 1 pkt. 3 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie: a)oryginał dokumentu wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia którym oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, podając imię, nazwisko i kwalifikacje zawodowe (nr uprawnień), zakres czynności przewidziany do wykonania oraz oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów, do udostępnienia tej osoby (w przypadku jeżeli nie dysponuje taką osobą). Dokument winien być sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, b)kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie): decyzji o posiadaniu przez osobę o której mowa w ust. 2 pkt. 3 lit. a, uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo okręgowej izbie architektów. 4)warunek określony w ust. 1 pkt. 4 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, którym oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował remonterem - urządzeniem przystosowanym do wbudowania pod ciśnieniem grysów kamiennych otoczonych emulsją asfaltową oraz oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanego sprzętu (w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje tym sprzętem). Dokument winien zostać sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ, 5)warunek określony w ust. 1 pkt. 5 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty (rozdział 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 12 miesięcy. Spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie zgodnie z ust. 12 SIWZ, stosując kryteria: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg załącznika nr 1 do SIWZ) 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - do wykazu należy wpisać osobę osoby która będzie wykonywać czynności kierownika budowy-sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, 5)pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4 wykonawca wskazał osobę osoby, którymi będzie dysponował, 6)dokumenty stwierdzające, że osoba, która przewidziana jest do kierowania robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia, tj.: a)decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, b)zaświadczenie o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa lub okręgowej izbie architektów, 7)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca sporządzony wg załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8)pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu sprzętu określonego w ust. 10 pkt 4 SIWZ (w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje takim sprzętem) 9)oświadczenie o udzieleniu gwarancji (w formularzu oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach