Przetargi.pl
Remont budynku zaplecza socjalnego boisk sportowych oraz budowa pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu - Orlik 2012 w Lipianach

Gmina Lipiany ogłasza przetarg

  • Adres: 74-240 Lipiany, Pl. Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091-5641-049
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipiany
    Pl. Wolności 1 1
    74-240 Lipiany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091-5641-049
    REGON: 00052839100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku zaplecza socjalnego boisk sportowych oraz budowa pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu - Orlik 2012 w Lipianach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku zaplecza sanitarno-socjalnego wraz z budową pochylni dla potrzeb osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku. Po wykonaniu niezbędnych prac remontowych przewiduje się wykorzystanie parteru istniejącego budynku dla obsługi zespołu boisk Orlik-2012. 1. W ramach inwestycji przewiduje się również: a) wymianę istniejącego pokrycia dachowego z płyt azbestowych na pokrycie z blachy dachówkowej, b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę PCV, c) adaptacja pomieszczenia WC ogólnodostępnego dla potrzeb osób niepełnosprawnych, d) malowanie wewnętrzne, e) malowanie elewacji. Uwaga: Rozbiórkę pokrycia dachu Wykonawca wykona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 1998 r. w sprawie bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów posiadających azbest. Utylizację płyt azbestowych należy przeprowadzić w wyspecjalizowanym zakładzie i uzyskać stosowne zaświadczenie. Zamawiający zobowiązuje się pokryć koszt utylizacji, wobec czego Faktura VAT za tę usługę winna zostać wystawiona bezpośrednio na Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 600,00 zł. (słownie: dwa tysiące sześćset złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OGÓLNE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2) Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez analizę dokumentów złożonych przez Wykonawców, a wymaganych na podstawie SIWZ. WYMAGANE OŚWIADCZENIA 1. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW ORAZ POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW 1. Od Wykonawcy przystępującego do postępowania wymagane jest przedstawienie niżej wymienionych dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wykaz wykonanych zamówień w okresie pięciu lat przed datą złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum trzy roboty z zakresu budowy, przebudowy lub remontu obiektów budowlanych. Wartość wykazanej roboty nie może być mniejsza niż 50% ceny składanej oferty i będzie to potwierdzone pozytywnymi referencjami przez Zamawiających, (zał. Nr 3 do SIWZ) 4.Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Decyzję Starosty Pyrzyckiego zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi w trakcie prowadzenia robót remontowo-budowlanych związanych z usuwaniem azbestu. 7.Formularz cenowy wg. załącznika nr 5 do SIWZ. 8.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. 8 pkt. 2 i 3. 9.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipiany.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach