Przetargi.pl
Wykonanie i remont ogrodzenia obiektów sportowych OSiR w Gryfinie

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. Sportowa 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 416 47 17 , fax. 091 416 30 11
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sportowa 3 3
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 416 47 17, fax. 091 416 30 11
    REGON: 00033092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: osir@gryfino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i remont ogrodzenia obiektów sportowych OSiR w Gryfinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i przebudowa ogrodzenia obiektów sportowych OSiR w Gryfinie. Ogrodzenie powinno być wykonane z paneli stalowych przetłaczanych w systemie zbliżonym lub równoważnym do istniejącego ogrodzenia EUROBOISKA o nawierzchni sztucznej. Dopuszcza się panele o wymiarach nie mniejszych jak 2500x2030mm zgrzewane z drutów stalowych pionowych o wymiarach fi min. 5mm i poziomych podwójnych fi min. 8mm w formie kraty o wymiarach oczka 200x50mm lub zbliżone. Słupki ogrodzenia wykonane z kształtownika prostokątnego lub kwadratowego o wymiarach odpowiednio min. 60x40x1,5mm lub 60x60x1,5mm zamkniętego od góry systemową zaślepką z tworzywa sztucznego. Minimalna wysokość słupków 2600mm, rozstaw osiowy słupków dostosowany do szerokości paneli. Słupki ogrodzeniowe osadzić w otoworach wykonanych w gruncie o średnicy 24cm i głębokości 70cm poniżej poziomu. Wypoziomować i wypionować słupki i zalć otwory betone klasy b-15. Wykonać podmurówkę z lanego betonu klasy b-15 o wymiarach 10x25cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 10cm. W ogordzeniu przewiduje się cztery bramy dwuskrzydłowe o szerokości 6,0m i dwie furtki oszerokości 1,6m oraz trzy bramy ewakuacyjne dwuskrzydłowe o szerokości 3,0m wg zastosowanego systemu ogrodzenia. Słupy bram wykonane z profili stalowych 100x100mm i wysokości 3400mm, zaślepione z góry systemową zaślepką z tworzywa sztucznego. Rama skrzydła z profili stalowych 60x40mm, wypełnienie skrzydła panelem przetłaczanym. Słupy bram i furtek osadzić w otworach wykonanych w gruncie o średnicy 60cm i głębokości 100cm poniżej terenu. Całość wypionować i wypoziomować, otwory zalać betonem klasy b-15. Całość ogrodzenia w jednolitym kolorze zielonym z wyróżnikiem bram i furtek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2.spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu i oceni oferty zgodnie z zasadą spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawcy przystępującego do udzielenia zamówienia publicznego wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, przedstawienia wymienionych niżej dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lubKRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zalełych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wyastawinych nie wcześniej nią 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali się min. 3 robotami polegającymi na wykonawstwie i montażu ogordzeń systemowych z paneli stalowych za min. 150 000,00zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /np. referencje/ 4. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzjący wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową o wysokości min 100 000,00zł /wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Suma ubezpieczenia wymagana przez zamawiajacego - 200 000,00zł. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. nie zalega z uiszczaniem podatków,opłat, składek na ubezpiecenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskła przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów, zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzeia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzenim Prezesa Rady Ministrów dn. 19 maja 2006r. w sprawie rodzjów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą byc składane (D.U. Nr 87, poz.605), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gryfino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach