Przetargi.pl
Rozbudowa strażnicy Komendy powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - ETAP III

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. 12 Lutego 20
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2589471 , fax. 067 2589471
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
    ul. 12 Lutego 20 20
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2589471, fax. 067 2589471
    REGON: 33095880000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa strażnicy Komendy powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap III (CPV- 45216120-1 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb ratunkowych, 45216121-8 Obiekty Straży Pożarnej), którego zakres obejmuje: 1/ Budowę budynku garażowo-warsztatowego, parterowego, niepodpiwniczonego oznaczonego symbolem B w zakresie: a) Wykonania robót ziemnych przygotowujących podłoże do wykonania fundamentów budynku w zakresie opisanym w przedmiarze robót od pozycji 1 do pozycji 4. b) Wykonanie ław i ścian fundamentowych z przygotowaniem przepustów instalacyjnych umożliwiających późniejsze wyprowadzenie wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych i instalacji specjalistycznych oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych ścian fundamentowych, a następnie ich zasypanie. Zasadniczy zakres robót opisuje przedmiar robót od pozycji 5 do pozycji 27. c) Wykonanie ścian i ścianek działowych. Zakres robót opisuje przedmiar robót od pozycji 54 do pozycji 71. d) Wykonanie kompletnego dachu jednospadowego, krytego blachą trapezową po łuku na ryglach łukowych stalowych z dwuteownika HEB 120 z ociepleniem połaci dachu wełną mineralną gr. 20 cm. Obróbki blacharskie systemowe lub z blachy cynkowo-tytanowej gr. 0,65 mm uwzględniające późniejsze wykonanie izolacji termicznych i elewacji ścian zewnętrznych. Zakres robót opisuje przedmiar robót od pozycji 90 do pozycji 105. 2/ Wykonanie kompletnej instalacji odgromowej zewnętrznej budynku A, z wyłączeniem zakresu wykonanego w II etapie robót obejmującego wykonanie wokół garażu czterostanowiskowego uziomu otokowego z przewodami odprowadzającymi do zacisków kontrolnych. W toku robót III etapu pionowe przewody odprowadzające należy prowadzić pod ociepleniem murów w rurkach PE ułożonych w bruzdach w murze i zaprawić. Wykonawca powinien uwzględnić w kosztorysie ofertowym koszt materiałów i robocizny niezbędny do wykonania pełnego zakresu robót. 2. Zakres robót przewidywanego rozszerzenia robót III etapu: 1/ Budowę budynku garażowo-warsztatowego, parterowego, niepodpiwniczonego oznaczonego symbolem B obejmującego: a/ Wykonanie podłoża i posadzek z płytek klinkierowych (ceramicznych) grubości 25mm układanych na mokro metoda wibracyjną we wszystkich pomieszczeniach budynku poza pomieszczeniem WC. Zakres robót opisuje przedmiar robót od pozycji 28 do pozycji 53. Wykonawca powinien uwzględnić w kosztorysie ofertowym koszt materiałów i robocizny niezbędny do wykonania pełnego zakresu robót w tym w/w płytek ceramicznych grubości 25mm. a) Wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych. Zakres robót opisuje przedmiar robót od pozycji 72 do pozycji 89. b) Wyposażenie i montaż stolarki drzwiowej i bram garażowych. Zakres robót opisuje przedmiar robót od pozycji 106 do pozycji 113. c) Wyposażenie i montaż stolarki okiennej. Zakres robót opisuje przedmiar robót od pozycji 114 do pozycji 118. d) Wykonanie wewnętrznego kanału naprawczego. Zakres robót opisuje przedmiar robót od pozycji 130 do pozycji 156. e) Wykonanie kanału myjni. Zakres robót opisuje przedmiar robót od pozycji 157 do pozycji 176. 2/ Wykonanie zewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej obejmującej: a) Wykonanie kanalizacji deszczowej od punktu D3 do punktu D21 wraz z odprowadzeniem wody z połaci dachowej budynku B. Zakres robót określa przedmiar robót od pozycji 75 do pozycji 109. b) Wykonanie zewnętrznej kanalizacji technologicznej: ­ od punktu S5 do punktu S12; ­ od punktu S6 do punktu S13; ­ od punktu S6 do punktu S14; ­ od punktu S7 do punktu S10. c) Wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej od punktu S15 do punktu S20. d) Wykonanie zewnętrznej instalacji wodnej w odcinku od W6 do W15 z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej w budynku B. 3/ Wykonanie kompletnej instalacji sprężonego powietrza w budynku B z przyłączeniem do instalacji w budynku A wykonanej w II etapie robót. 4/ Wykonanie wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych w budynku B obejmujących: a) Wykonanie wewnętrznej kanalizacji technologicznej. Zakres robót określa przedmiar robót od pozycji 1 do pozycji 3. b) Wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. Zakres robót określa przedmiar robót od pozycji 4 do pozycji 16. c) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej w budynku B z zabezpieczeniem termicznym instalacji. Zakres robót określa przedmiar robót od pozycji 17 do pozycji 32. d) Wykonanie odwodnienia wewnętrznego. Zakres robót określa przedmiar robót od pozycji 33 do pozycji 36. 5/ Wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej zewnętrznej i wewnętrznej budynku B (CPV-45310000-3) obejmującej: a) Wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej wewnętrznej; b) Wykonanie kompletnej instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych; c) Wykonanie kompletnej instalacji ładowania akumulatorów w samochodach. d) Przyłączenie znajdującego się na wyposażeniu zamawiającego agregatu prądotwórczego GBL30 z pulpitem sterującym AC-02, z miejsca lokalizacji w budynku B do rozdzielnicy rezerwowanej o mocy 30 kVA w budynku A w sposób umożliwiający automatyczne załączanie agregatu po zaniku zasilania w energię elektryczną z sieci miejskiej. Wykonawca uwzględni w kosztorysie ofertowym kompletne okablowanie i urządzenia niezbędne do przyłączenia i automatycznego załączania. 6/ Wykonanie instalacji specjalistycznych wewnętrznych i zewnętrznych (CPV - 45300000-0) w zakresie budynku B z przyłączeniem do paneli sterujących umiejscowionych w pomieszczeniu powiatowego stanowiska kierowania w budynku A. Zakres wykonania instalacji specjalistycznych obejmuje: a) Moduł sygnalizacji optycznej i akustycznej o zdarzeniach; b) Moduł sterowania urządzeniami w zakresie automatycznego sterowania bramami garażowymi z uwzględnieniem możliwości zintegrowanego sterowania z dotykowego panelu dyspozytorskiego. Wykonawca powinien uwzględnić w kosztorysie ofertowym koszt materiałów i robocizny niezbędny do wykonania pełnego zakresu robót. c) Moduł telewizji dozorowej; d) Moduł kontroli dostępu w zakresie wykonania okablowania zasilającego i sterującego doprowadzonego do zewnętrznych drzwi wejściowych w części warsztatowo - garażowej oraz czytnika kart dostępowych pracującego w systemie kontroli dostępu wykonanym w budynku A. Wykonawca powinien uwzględnić w kosztorysie ofertowym koszt materiałów i robocizny niezbędny do wykonania pełnego zakresu robót. e) Moduł rozgłoszeniowy; f) Moduł sieci komputerowej. 3. Realizacja zadania powinna obejmować wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opisie zakresu robót oraz opracowaniach: 1/ Dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlano - wykonawcze, 2/ Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stosownie do zakresu rzeczowego zamówienia, 3/ Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 4/ Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 4. Opracowania opisujące szczegółowo przedmiot zamówienia: 1/ Projekt budowlano-wykonawczy architektury - budynek B. 2/ Projekt budowlano-wykonawczy konstrukcji - budynek B. 3/ Projekt budowlano-wykonawczy instalacji c.o. i sprężonego powietrza - budynek B. 4/ Projekt budowlano-wykonawczy instalacji wod-kan - budynek B. 5/ Projekt budowlano-wykonawczy wentylacji mechanicznej, odsysania spalin-budynek B. 6/ Projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznej - budynek B. 7/ Projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznej - budynek A. 8/ Projekt budowlano-wykonawczy instalacji specjalistycznych - budynek B. 9/ Projekt budowlano-wykonawczy zewnętrznych instalacji wod-kan. 10/ Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 11/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zagospodarowania terenu, budynku A, budynku B, budynku C, kanału zewnętrznego, wiaty nad dystrybutorem, fundamentu pod zbiornik na paliwa, rozbiórek budynków. 12/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych - zewnętrznych: przyłącze wodociągowe, gazowe, cieplne, sieci sanitarne, deszczowe, sprężonego powietrza. 13/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji sanitarnych wewnętrznych: budynek A, budynek B. 14/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Instalacje elektryczne wewnętrzne, zewnętrzne, linie kablowe i oświetlenie zewnętrzne. 15/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych - instalacje specjalistyczne zewnętrzne, kanalizacja teletechniczna radiowa, uliczna sygnalizacja świetlna z organizacją ruchu. Instalacje wewnętrzne - budynek A, B, C. Dokumentacje projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy uwzględnić odpowiednio do zakresu robót wynikających z opisu zamówienia. Wykonanie robót nie uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych w celu zrealizowania zamówienia opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca oszacuje i wykona według własnej kalkulacji i koncepcji w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Dokumentacja pomocnicza: 1/ Przedmiar robót budowlanych - budynek B 2/ Przedmiar robót-instalacje c.o. i sprężonego powietrza - budynek B 3/ Przedmiar robót instalacji elektrycznej w budynku B. 4/ Przedmiar robót instalacji specjalistycznych w budynku B 5/ Przedmiar robót wewnętrznej instalacji wod-kan - budynek B. 6/ Przedmiar robót zewnętrznej instalacji wodnej. 7/ Przedmiar robót zewnętrznej instalacji kanalizacji technologicznej. 8/ Przedmiar robót zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej. 9/ Przedmiar robót zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej. 6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ Wszystkie wyroby wskazane lub zalecane w projekcie Wykonawca może zastąpić wyrobami zamiennymi pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Na zastosowanie wyrobów zamiennych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego. W sytuacji, gdy zmiany generowały będą konieczność wykonania przez nadzór autorski aneksu do projektu, koszt wykonania przedmiotowego aneksu pokrywać będzie wnioskujący zmiany. 2/ Wykonanie nawierzchni posadzki z płytek klinkierowych 25mm (ceramicznych) układanych na mokro metodą wibracyjną w pomieszczeniach budynku B w wyłączeniem pomieszczenia WC, w którym nawierzchnię posadzek należy wykonać zgodnie z projektem. 3/ Wykonawca zapewni prowadzenie robót w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie Komendy Powiatowej PSP w Wałczu, a w szczególności funkcjonowania powiatowego stanowiska kierowania. Czynnik ten należy uwzględnić podczas sporządzania oferty, wyceny prac oraz uzgadniania z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego i planu realizacji budowy. 4/ Wykonawca w terminie do 21 dni od podpisania umowy przedstawi uzgodnione z Zamawiającym szczegółowe założenia techniczno - wykonawcze instalacji specjalistycznych w budynku B. 5/ Wykonawca opracuje i załączy, jako integralną część oferty, szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót budowlanych stosownie do czasokresu prowadzenia robót budowlanych określonego w SIWZ i umowie. Wzór harmonogramu realizacji robót zawiera załącznik 6. 7. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu budowy. Termin wizji lokalnej należy ustalić z mł. asp. Mirosławem Gruchot tel. 067 258 94 71 wew.13. Opracowania opisujące przedmiot zamówienia dostępne są w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej http://www.strazwalcz.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu do godziny 1200 w dniu 11 sierpnia 2009 roku. 3. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu Nr 60 1020 2847 00001402 0068 2153 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), zdeponowanych w formie oryginału w Komendzie Powiatowej PSP w Wałczu - sekcja ds. finansowych, I piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530. 4. Wadium przekazane w formie polecenia przelewu uważa się za zapłacone wtedy, gdy wpłynie na rachunek Zamawiającego do godziny 1200 w dniu 11 sierpnia 2009 roku. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej wadium w formie innej niż gotówka musi być wystawione na wszystkich partnerów. 6. Wadium wniesione w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, które zostały określone w art.46 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Z treści wniesionego zabezpieczenia jednoznacznie musi wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności o których mowa wyżej, bez jakiejkolwiek potrzeby potwierdzania tych okoliczności. 8. Termin obowiązywania wniesionego zabezpieczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: a/ konstrukcyjno-budowlanej, b/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a/ Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. b/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. 2/ Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. 3/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. UWAGA: Przedmiotowa informacja winna być wystawiona na podmiot zbiorowy, którym w myśl art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz.661 z późn. zm.) są osoby prawne (spółki kapitałowe: spółka akcyjna, spółka z o.o.), jednostki organizacyjne nie mające osobowości prawnej (osobowe spółki handlowe: spółka jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna), a także spółki handlowe z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związki takich jednostek, spółki kapitałowe w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna. Spółki cywilne nie są podmiotami w rozumieniu ww. ustawy. 5/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. 6/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże kierowników budowy posiadających wykształcenie wyższe oraz odpowiednie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w stosownym zakresie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 7/ Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2008. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego określającego obroty, zysk oraz zobowiązania i należności należy złożyć informację o wysokości dochodu (straty) z pozarolniczej działalności gospodarczej w roku podatkowym - PIT/B oraz uproszczony bilans. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2008 rok nie niższym niż 1 000 000 zł. (słownie jeden milion złotych). W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie z tym, że jeden z Wykonawców wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2008 rok nie niższym niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 8/ Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia dokumentów lub skorygowania błędów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że pomimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczności unieważnienia postępowania. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań na wykonywanie robót budowlanych określonych w ofercie przez Zamawiającego, należy złożyć nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów. 9/ Niespełnienie warunków, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy, z zastrzeżeniem pkt.13 spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 10/ Ponadto Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty: a/ Kosztorysy ofertowe sporządzone w formie szczegółowej z podaniem cen robocizny, materiałów i sprzętu oraz narzutów i cen jednostkowych - opracowane zgodnie z podrozdziałem XIX. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólne kosztorysy ofertowe. b/ Ofertę cenową sporządzoną według FORMULARZA - załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólną ofertę cenową. c/ Pełnomocnictwo o którym mowa w podrozdziale IV ust.1 SIWZ - tylko w przypadku oferty wspólnej. d/ Upoważnienie do podpisania oferty, o którym mowa w podrozdziale II ust.5 SIWZ - tylko w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 11/ Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strazwalcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach