Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 - etap II

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Gen. Andersa 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4317900 , fax. 91 4317908
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
    ul. Gen. Andersa 8 8
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4317900, fax. 91 4317908
    REGON: 81176306100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robót budowlanych w ramach zadania pt. Modernizacja i rozbudowa strażnicy w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 etap II . Realizacja drugiego etapu zadania obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie prac wykończeniowych budynku w stanie surowym zamkniętym (powierzchnia użytkowa budynku - 622,14 m2, kubatura - 3195,23 m3), Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie posadzek w budynku: - na parterze (garaże, warsztat, magazyn) - posadzka na gruncie - płyta żelbetowa ze zbrojeniem o powierzchni 322 m2, - posadzka w pomieszczeniach na piętrze: -pokój komendanta, zastępcy komendanta , sekretariat - wykładzina dywanowa, -łazienki, kuchnie - terakota, -klatka - terakota schodowa, -pozostałe pomieszczenia biurowe, korytarze na I piętrze - wykładzina PCV ( bez sali konferencyjnej) 2) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej (całość prac ujętych w projekcie): - na piętrze drzwi podwójne wykonane z aluminium szt. 4 w kolorze, pozostałe jak w projekcie, - na parterze drzwi metalowe szt. 3, 3) Montaż balustrad: - balustrady klatki schodowej i pochwyt wykonane ze stali nierdzewnej, 4) Wykonanie robót murowych i okładzinowych: - roboty murowe - wybicie otworu drzwiowego na I piętrze i na parterze - na ścianie łączącej stary i nowy budynek oraz usunięcie istniejącego ocieplenia ze ściany łączącej oba budynki, - wykonanie ściany z pustaków szklanych (pomieszczenie na I piętrze nr 1.23) - wyłożenie ścian łazienek glazurą, - wyłażenie ścian w aneksach jadalnych - fartuchy z glazury o szerokości ok. 1 m, - w pozostałej części budynku na parterze i I piętrze - tynk na ścianach cementowo- wapienny kat. III, szpachlowany i malowany farbą zmywalną, 5) Sufity: - w korytarzu i pomieszczeniach I piętra podwieszane wykonane z płyty gipsowo- włóknowej (bez sali konferencyjnej), - w pomieszczeniach parteru wyrównanie i szpachlowanie powierzchni stropu i pomalowane, - wykonanie sufitu na klatce schodowej z płyty cementowo - włóknowej o grubości min. 12,5 mm, - wykończenie sufitów - tapetą papierową z malowaniem, 6) Instalacja wodna, kanalizacyjna, deszczowa i wentylacyjna: - wykonanie instalacji wodnej, kanalizacyjnej i deszczowej (całość prac ujętych w projekcie), - wykonanie instalacji CO (całość prac ujętych w projekcie; część grzejników dostarcza zamawiający zgodnie z wykazem w załączniku nr 8), - wykonanie instalacji wentylacyjnej (całość prac ujętych w projekcie z wyłączeniem zakupu i montażu centrali nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła) i klimatyzacyjnej niezbędnej do montażu klimatyzatorów w 7 pomieszczeniach biurowych i sali konferencyjnej (bez zakupu i montażu klimatyzatorów), 7) Urządzenia sanitarne: - montaż urządzeń sanitarnych w łazienkach tj. umywalki, muszle ustępowe, pisuary, bidety oraz baterie do tych urządzeń. 8) Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej (dominanty) pokrycie jej blachą oraz wykonanie obróbki blacharskiej ścian części dachu w osi A-B, 9) Wykonanie instalacji elektrycznej (wewnętrznej i zewnętrznej, bez zakupu i montażu 20szt. lamp w sali konferencyjnej) i sieci teleinformatycznej (LAN), instalacji kontroli dostępu (KD) i dozoru budynku CCTV (wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, instalacja CCTV bez kamer i urządzeń rejestrujących); - montaż napędów do bram garażowych - szt. 7 (należy uwzględnić urządzenia, którymi dysponuje zamawiający wymienione w załączniku nr 8) 10) Wykonanie prób i badań i sprawdzeń wymaganych w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia). 11) Wykonanie dokumentacji po-wykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 21937500020000055020000030 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w komórce finansowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie, ul. Gen. Andersa 8, 72 - 100 Goleniów, I piętro, pokój 23 w godzinach 7.30-15.30. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspgoleniow.binp.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach