Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 - etap I

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Gen. Andersa 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4317900 , fax. 91 4317908
  • Data zamieszczenia: 2012-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
    ul. Gen. Andersa 8 8
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4317900, fax. 91 4317908
    REGON: 81176306100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppspgoleniow.binp.info/kppspgoleniow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8. Pierwszy etapu zadania realizowany w ramach niniejszego zamówienia obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie wyburzenia istniejącego budynku garażowego i jego ponownego odtworzenia wraz z nadbudową, budowy łącznika oraz klatki schodowej (stan surowy zamknięty). W szczególności zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe (całość prac określonych w dokumentacji projektowej). 2. Roboty ziemne (całość prac określonych w dokumentacji projektowej związanej z posadowieniem budynków). 3. Wykonanie fundamentów (całość prac określonych w dokumentacji projektowej), w tym: - ławy fundamentowe żelbetowe, - ściany fundamentowe z bloczków B15 25 cm na zaprawie cementowej M10, - izolacje fundamentów, - ocieplenie ścian fundamentowych polistyrenem estrudowanym o grubości 8 cm wraz z wykonaniem wodoszczelnej cienkowarstwowej wyprawy cementowej na siatce, - podbicie ławy ściany szczytowej istniejącego budynku JRG, 4. Wykonanie posadzki na gruncie (częściowo, zgodnie z projektem), w tym: - wykonanie podkładu ( żwir zagęszczony 30 cm + podkład z chudego betonu B10 o grubości 10 cm) - rozprowadzenie instalacji sanitarnych pod posadzką z wykonaniem podejść do pionów, 5. Wykonanie ścian (całość prac określonych w dokumentacji projektowej), w tym:, - wykonanie ścian zewnętrznych z bloczków Silka E24 klasy 15 na zaprawie cementowo wapiennej 5MPa (lub zaprawie klejowej), - wykonanie ścian wewnętrznych (działowych) z bloczków Silka E12 na zaprawie cementowo-wapiennej 5MPa, - wykonanie ścian wewnętrznych (parter) z bloczków Silka E24 na zaprawie cementowo-wapiennej 5MPa, - wykonanie nadproży (z belek L19, wylewane na mokro z betonu B25 zbrojone, stalowe z dwuteowników), - wykonanie słupów żelbetowych i podciągów (24 cmx26 cm z betonu B25), - wykonanie wieńców (wylewane na mokro z betonu B25), - wykonanie klatki schodowej (ściany, konstrukcja stalowa), - ściany attyk z cegły ceramicznej pełnej (gr. 24 cm, wysokość 40 cm i 142 cm), - tynkowanie tynkiem zewnętrznym wewnętrznej strony attyki w budynku łącznika, - budowa kominów. 6. Wykonanie stropu I i II piętro (całość prac określonych w dokumentacji projektowej), w tym: - płyta żelbetowa 18 cm wylewana na mokro z betonu B25 + strop z płyt prefabrykowanych WPS 120 ( w budynku łącznika) - płyta żelbetowa 16 cm wylewana na mokro z betonu B25 + strop z płyt prefabrykowanych WPS 120 ( w budynku łącznika) - wykonanie balkonu (płyta z izolacjami i wyprawą końcową) 7. Wykonanie dachu (całość prac określonych w dokumentacji projektowej), w tym: - wykonanie kominków i wywietrzaków, - wykonanie opierzenia attyk, kominów i świetlików dachowych i innych elementów dachowych z blachy tytanowo-cynkowej 0,7 mm, - wykonanie świetlików w konstrukcji aluminiowej na ścianach murowanych (2 duże i 1 mały), - wykonanie włazu dachowego, - wykonanie stropodachu odwróconego (całość), - wykonanie niezbędnych podejść i uszczelnień, - wykonanie dachu nad łącznikiem (całość bez montażu centrali klimatyzacyjno wentylacyjnej i bez łukowego zadaszenia - dominanty), - wykonanie zadaszenia klatki schodowej i balkonu, - wykonanie rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej 0,7mm. 8. Wykonanie konstrukcji klatki schodowej (całość prac określonych w dokumentacji projektowej, w tym: - roboty murowe, schody i konstrukcja stalowa (bez wykończenia, ścian wewnętrznych, schodów, montażu pochwytóworaz wyprawy końcowej na elewacji), - wykonanie całości przeszklenia i montaż drzwi. - wypełnienie blend. 9. Ocieplenie budynku (całość prac określonych w dokumentacji projektowej bez malowania i wyprawy końcowej), w tym: - ocieplenie styropianem wraz z wyprawą cienkowarstwową na siatce, - wykonanie obróbek okien i osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo-cynkowej o grubości min. 1 mm, 10. Osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej) oraz wrót garażowych z przeszkleniem podwójnym o powierzchni min. 25% (4 bramy o wymiarach 3,6mx3,4m i 2 bramy o wymiarach 3,4mx 3,4 m; bez automatyki i niezbędnych instalacji; wszystkie w wykonaniu przemysłowym). Szczegółowy opis zamówienia zamieszczono w siwz oraz odpowiednich załącznikach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 21937500020000055020000030 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w komórce finansowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie, ul. Gen. Andersa 8, 72 - 100 Goleniów, I piętro, pokój 23 w godzinach 7.30-15.30. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspgoleniow.binp.info/kppspgoleniow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach