Przetargi.pl
Budowa komory dymowej na poligonie pożarniczym w Bornem Sulinowie - etap II

Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Firlika 9/14
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 480 88 01 , fax. 091 4808804, 4808802
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
    ul. Firlika 9/14 9/14
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 480 88 01, fax. 091 4808804, 4808802
    REGON: 00017362800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwpsp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa komory dymowej na poligonie pożarniczym w Bornem Sulinowie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie niżej wyspecyfikowanych prac budowlanych (z podziałem zamówienia na dwie części), składających się w całości na II etap budowy komory dymowe Sulinowie : Część I 1) Wykonanie przyłącza wodociągowego wraz ze studnią
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9000 zł dla całości prac 8000 zł dla prac z części I 1000 zł dla prac z części II
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Spełniają następujące warunki dodatkowe: a) Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (dla części I i II prac), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (dla części I prac), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (dla części I prac), Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządy zawodowego. b) wykonali należycie ( Uwaga: wymaganie to dotyczy tylko wykonawców składających ofertę na całość prac lub część I zakresu prac) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu budynku w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto. Dokonanie sposobu oceny spełnienia ww. warunków zostanie przeprowadzone na podstawie dostarczonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 3), posiadają wymagane uprawnienia stosowne do zakresu wykonywanych prac przez wykonawcę tj: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) aktualne zaświadczenia o przynależności ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) odpowiednie pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) w przedmiotowym postępowaniu. 3) Wypełniony przedmiar robót z podaniem cen, których suma musi być równa cenie oferty, podanej w formularzu ofertowym. W przypadku złożenia oferty na część I wykonawca wypełnia wszystkie przedmiary z wyjątkiem prac objętych zakresem części II tj. wymienionych w pkt 4 poz. 15 i 16 przedmiaru robót branży budowlanej. Wykonawca składający ofertę dla części II wypełnia tylko pkt 4 poz. 15 i 16 przedmiaru robót branży budowlanej . W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Wykonawcy zagraniczni 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 ust. 1 p. 2) siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 ust. 4 p.1 ppkt 1) i 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6 ust. 4 pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.kwpsp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach