Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 - etap II

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Gen. Andersa 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4317900 , fax. 91 4317908
  • Data zamieszczenia: 2013-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie
    ul. Gen. Andersa 8 8
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4317900, fax. 91 4317908
    REGON: 81176306100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu zadania pn. Modernizacja i rozbudowa strażnicy KPPSP i JRG w Goleniowie przy ul. Gen. Andersa 8 (CPV- 45216120-1 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb ratunkowych, 45216121-8 Obiekty Straży Pożarnej). Realizacja drugiego etapu zadania obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie - prac wykończeniowych budynku w stanie surowym zamkniętym (powierzchnia użytkowa budynku - 622,14 m2, kubatura - 3195,23 m3), - prac związanych z wykonaniem ogrodzenia i zagospodarowania terenu, - prac końcowych na elewacji budynku Szczegółowy zakres prac obejmuje 1) Wykonanie posadzek w budynku - na parterze (garaże, warsztat, magazyn) - posadzka na gruncie - przemysłowa żywiczna o powierzchni 322 m2, - posadzka w pomieszczeniach na piętrze -pokój komendanta, zastępcy komendanta , sekretariat - wykładzina dywanowa, -łazienki, kuchnie - terakota, -klatka - terakota schodowa, -pozostałe pomieszczenia biurowe, sala konferencyjna, korytarze na I piętrze - wykładzina PCV, 2) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej (całość prac ujętych w projekcie) - na piętrze drzwi podwójne wykonane z aluminium szt. 4 w kolorze, pozostałe jak w projekcie, - na parterze drzwi metalowe szt. 7, 3) Montaż balustrad - balustrady klatki schodowej i pochwyt wykonane ze stali nierdzewnej, 4) Wykonanie robót murowych i okładzinowych - roboty murowe - wybicie otworu drzwiowego na I piętrze i na parterze - na ścianie łączącej stary i nowy budynek oraz usunięcie istniejącego ocieplenia ze ściany łączącej oba budynki, - wykonanie ściany z pustaków szklanych (pomieszczenie na I piętrze nr 1.23) - wyłożenie ścian łazienek glazurą, - wyłażenie ścian w aneksach jadalnych - fartuchy z glazury o szerokości ok. 1 m, - w pozostałej części budynku na parterze i I piętrze - tynk cementowo- wapienny kat. IV, i malowane farbą zmywalną, 5) Sufity - w korytarzu i pomieszczeniach I piętra podwieszane wykonane z płyty gipsowo-włókninowej, sala konferencyjna sufit podwieszany kasetonowy, - w pomieszczeniach parteru wyrównanie i szpachlowanie powierzchni stropu i pomalowane, - wykonanie sufitu na klatce schodowej z płyty cementowo -włóknowej o grubości min. 12,5 mm, - wykończenie sufitów - tapetą papierową z malowaniem, 6) Instalacja wodna, kanalizacyjna, deszczowa i wentylacyjna - wykonanie instalacji wodnej, kanalizacyjnej i deszczowej (całość prac ujętych w projekcie), - wykonanie instalacji CO (całość prac ujętych w projekcie; część grzejników dostarcza zamawiający zgodnie z wykazem w załączniku nr 8), - wykonanie instalacji wentylacyjnej (całość prac ujętych w projekcie, w tym zakup i montaż centrali nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła) i klimatyzacyjnej niezbędnej do montażu klimatyzatorów w 7 pomieszczeniach biurowych i sali konferencyjnej (bez zakupu i montażu klimatyzatorów), 7) Urządzenia sanitarne - montaż urządzeń sanitarnych w łazienkach tj. umywalki, muszle ustępowe, pisuary, bidety oraz baterie do tych urządzeń. 8) Elewacja zewnętrzna - wykończenie ścian zewnętrznych tynkiem silikatowym średnioziarnistym, malowanie farbą silikatową, - wykonanie wyprawy końcowej na cokołach (masa tynkarska na bazie żywicy akrylowej i naturalnego kruszywa marmurowego o uziarnieniu min. 1,5 mm), - montaż barierek ze stali nierdzewnej na elewacji (na balkonie i na skrzydle budynku, bez wykonywania barierek na elewacji łącznika), - wykonanie tynku zewnętrznego silikatowego na klatce, - wykonanie opaski żwirowej ( frakcje min. 16- 32 mm ) wokół budynku o szerokości 0,5m 9) Wykonanie i montaż dominanty - przygotowanie konstrukcji stalowej i jej montaż, - montaż zadaszenia dominanty. 10) Wykonanie instalacji elektrycznej (wewnętrznej i zewnętrznej) i sieci teleinformatycznej (LAN), instalacji kontroli dostępu (KD) i dozoru budynku CCTV (wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, instalacja CCTV bez kamer i urządzeń rejestrujących); montaż napędów do bram garażowych - szt. 7 (należy uwzględnić urządzenia, którymi dysponuje zamawiający wymienione w załączniku nr 8) 11) Wyburzenie starego ogrodzenia z wywozem odpadów i konstrukcji metalowych, wykonanie ogrodzenia wraz z bramą wjazdową przesuwną wykonanych ze stali ( wykonanie zgodnie z opracowaniem w projekcie - całości prac). 12) Zagospodarowanie terenu dotyczy części pasa działki od ogrodzenia do chodnika przy ul. B. Prusa w tym wykonanie parkingów, zjazdu oraz trawników bez wykonywania nasadzeń. 13) Wykonanie prób i badań i sprawdzeń wymaganych w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia). 14) Wykonanie dokumentacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 21937500020000055020000030 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w komórce finansowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Goleniowie, ul. Gen. Andersa 8, 72 - 100 Goleniów, I piętro, pokój 23 w godzinach 7.30-15.30. Zamawiający dopuszcza załączenie oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspgoleniow.binp.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach