Przetargi.pl
Remont budynku przy ul. Czerwonego Krzyża 26 w Terespolu - wykonanie elewacji i teleinformatyzacja budynku

Miasto Terespol ogłasza przetarg

  • Adres: 21-550 Terespol, ul. Wojska Polskiego 130
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3752036 , fax. 083 3752327
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Terespol
    ul. Wojska Polskiego 130 130
    21-550 Terespol, woj. lubelskie
    tel. 083 3752036, fax. 083 3752327
    REGON: 03023746300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.terespol-m.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku przy ul. Czerwonego Krzyża 26 w Terespolu - wykonanie elewacji i teleinformatyzacja budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie elewacji oraz instalacji informatycznej w budynku przy ul. Czerwonego Krzyża 26 w Terespolu. Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie z elewacji Łuszczącej się farby i uzupełnienie ubytków tynku, docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą np. w.g. systemu Atlas lub Ceresit lub równoważne, z użyciem płyt styropianowych FS-15 o gr. 10 i 12 cm, wykonanie na elewacji tynku cienko - warstwowego, mineralnego o fakturze nakrapianej i gr. 3 mm, wykonanie na cokole budynku i ścianach pochylni tynku mineralnego. Wykonanie instalacji informatycznej; 1. Montaż i instalacja szafy dystrybucyjnej typu np. RACK 19 min. 42U 2. Montaż paneli krosowniczych typu np. RACK 19 (szacunkowa ilość paneli 4x 24 porty) 3. Montaż aktywnego urządzenia sieciowego typu switch - przełącznik sieciowy (prędkość przesyłu 10 na 100 Mbps, spełnia standardy IEEE 802, sugerowana liczba portów: 48) 4. Wykonanie niezbędnych połączeń pasywnych elementów (panele krosownicy) z elementami aktywnymi (switch) przy pomocy przewodów patchcord wraz z opisem połączeń. 5. Montaż i konfiguracja centrali telefonicznej w szafie dystrybucyjnej np. RACK 19. Sugerowane wyposażenie centrali: Wyposażenia miejskie: ? do 12 linii analogowych ? do 8 łączy ISDN BRA (2B+D) możliwość skonfigurowania jako port miejski lub wewnętrzny ? do 30 portów VoIP ? obsługa kart SIM Wyposażenie wewnętrzne: ? do 24 linii analogowych ? do 8 łączy ISDN BRA (2B+D) możliwość skonfigurowania jako port miejski lub wewnętrzny ? do 24 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW) ? do 128 portów VoIP Inne: ? możliwość nagrywania zapowiedzi głosowych ? przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty. ? współpraca i programowanie za pomocą udostępnionego w zestawie oprogramowania komputerowego z ewentualną możliwością zarządzania przez programowalny modem lub z wykorzystaniem protokołu TCPIP (karta LAN komputera) 6. Podłączenie aparatu systemowego do centrali. 7. Montaż listwy zasilającej do urządzeń w szafie dystrybucyjnej. Parametry listwy: min. 8 gniazd wtykowych; preferowany wbudowany bezpiecznik 8. Zakup i montaż urządzenia typu UPS do szafy dystrybucyjnej.19 o mocy 3000 VA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000,00 zł , słownie: dwa tysiące złotych. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie formie, wymienionej w art.45 ust.6 Ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia: niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej lub czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie a w szczególności minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym polegających na wykonaniu docieplenia budynku metodą lekko mokrą o powierzchni min. 400 m2. b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 4.1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.terespol-m.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach