Przetargi.pl
PN/2/PL/PKAero/2009 - Rezerwacja, wystawianie, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych w 2009 r.

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
    REGON: 00000172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN/2/PL/PKAero/2009 - Rezerwacja, wystawianie, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych w 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PN/2/PL/PKAero/2009 - Rezerwacja, wystawianie, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych w 2009 r. Przewidywana liczba biletów: 90 szt. na połączenia międzynarodowe I. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy następujących usług: 1) sukcesywnego rezerwowania oraz dokonywania zmian rezerwacji biletów lotniczych wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do przedstawiania trzech wariantów najkorzystniejszych połączeń, w miarę możliwości bez międzylądowań, a gdy brak jest takiego wariantu - z najkrótszym czasem oczekiwania na przeloty w ramach lotów łączonych. Wykonawca zobowiązany jest również do oferowania najkorzystniejszych połączeń pod względem ceny biletu, 2) sprzedaży biletów 3) wystawiania biletów lub innych właściwych dokumentów podróży, 4) wystawiania faktur zgodnie z wzorem umowy, 5) dostarczania biletów wg zapotrzebowania Zamawiającego i do miejsca przez niego wskazanego bez dodatkowych opłat (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) Zamawiający informuje, że bilety będą głównie dostarczane do jego siedziby mieszczącej się na terenie Lublina. W sporadycznych sytuacjach może wystąpić konieczność dostarczenia biletów na terenie innego kraju. 6) zorganizowania oraz pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych (ewentualnie docelowych portów lotniczych) - dotyczy wszelkiego rodzaju opłat - np. opłat lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń itp., opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy/ponad wymiarowy, 7) zamawiający zastrzega sobie, że wyloty oraz powroty mogą następować w każdym dniu tygodnia. II. Struktura zamówienia: 1. Przeloty zagraniczne: 1) Przewidywana liczba biletów: 90 (jest to liczba biletów po uwzględnieniu dokonanych zakupu biletów do dnia ogłoszenia przetargu) 2) Przewidywane trasy przelotów: Europa m.in.: Szwecja, Czechy, Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Austria, Belgia, Słowenia, Estonia, Dania, Holandia, Włochy, Francja, Portugalia, Szwajcaria oraz inne kraje: Chiny, Japonia, Turcja, Indie, Tajlandia, Malezja, Portoryko, Algieria, Indonezja (mogą także wystąpić przeloty na inne kontynenty i kraje nie wymienione wyżej). 3) Rezerwacja będzie dokonywana w klasach wymaganych przez Zamawiającego, m. in.: ekonomicznej na trasach europejskich i reszty świata, a także w klasie przewoźników - tzw. Tanie Linie Lotnicze. III. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający informuje, że w roku 2008 zakupił 97 szt. biletów na loty międzynarodowe. Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić liczby połączeń oraz ilości biletów na rok 2009. 2. Przedstawiona powyżej struktura zamówienia jest strukturą przewidywaną, mającą na celu ułatwienie Wykonawcy oszacowanie ceny oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany przewidywanej struktury zamówienia w każdym z wyszczególnionych powyżej punktów w przypadku zaistnienia takiej konieczności bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze złożonej oferty. Przewidywana wielkość lub zakres zamówienia poniżej 206 000 EURO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków nastąpi na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem 2. Wykaz wykonanych dostaw lub usług - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - Forma dokumentu oryginał 3. Oświadczenie z art. 22 i 24 4. Certyfikat przynależności IATA lub ważne świadectwo akredytacji uprawniające do usługi w zakresie agencji sprzedaży pasażerskiej IATA Zaświadczenie potwierdzające spełnienie wymogów jakościowych tj. Certyfikat przynależności IATA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego) lub ważne świadectwo akredytacji uprawniającego do usługi w zakresie agencji sprzedaży pasażerskiej IATA Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem 5. Oświadczenie o podwykonawstwie - Załącznik ten jest wymagany obligatoryjnie jedynie w przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców - Forma dokumentu oryginał W przypadku Wykonawców będących Podmiotami Zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zmianą Dz. U. Nr 188 poz. 1155 z 2008 r.), w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, których mowa w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, Dokument, o których mowa w powyższej informacji powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji zastępuje się ich dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach