Przetargi.pl
Remont budynku nr 219 - magazynowy w kompleksie 6015

Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, ul. Kościuszki 92/98
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8573323 , fax. 061 8572727, 8572489
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
    ul. Kościuszki 92/98 92/98
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489
    REGON: 63015300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka BudżetowaMON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 219 - magazynowy w kompleksie 6015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku nr 219 - magazynowy w kompleksie 6015 - wartość szacunkowa zamówienia netto 126 554,24 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi : 2.500,00zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IX i może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy je wnieść przelewem na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury : NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000 które jest kontem nie oprocentowanym. Termin wniesienia wadium : do dnia 09.11.2009r.- wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert ( art. 45 ust.3 ustawy PZP ) UWAGA !!! Przez wniesienie wadium Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank , wadium uznaje się za nie wniesione. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii WZI (pok. 101 w godz. od 7.30 - 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00) kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium (przelew lub gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa) należy załączyć do oferty. 5. Wadium pozostaje w gestii Zamawiającego przez okres 30 dni, jednak nie dłużej jak do dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki określone w art.46 ust. 4a oraz 5 ustawy PZP powodujące utratę wadium . 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je w wysokości nominalnej na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzyma wadium zgodnie z treścią art. 46 ust. 4 a ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Dysponują kierownikiem robót legitymującym się uprawnieniami budowlanymi zgodnie z przepisami polskiego prawa budowlanego, w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej- w nieograniczonym zakresie, Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych muszą posiadać uprawnienia zgodnie z przepisami polskiego prawa budowlanego. 3. Zapewnią odbiór i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki zgodnie z : 1) Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r (Dz. U .Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami) 2) Rozporządzeniem ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r w sprawie katalogu odpadów (Dz. U .Nr 112, poz. 120) W przypadku nie spełnienia chociażby jednego z
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (załącznik nr 3) z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych - kopie uprawnień budowlanych - kopie Zaświadczenia przynależności do Samorządu Zawodowego - zobowiązanie do współpracy osób nie będących etatowymi pracownikami Wykonawcy ( załącznik nr 4 ) 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie wykonawcy, że posiada zezwolenie właściwego organu ochrony środowiska na wykonywanie czynności objętych zakresem zamówienia zgodnie z art.17 ustawy z dnia 27. 04.2001 roku o odpadach wraz z późniejszymi zmianami lub, ze wytwarza odpady w ilości mniejszej niż opisane w ww. akcie prawnym ( załącznik nr 8). 6) Zobowiązanie do udostępnienia osób (załącznik nr 7) 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 7) Kosztorys ofertowy za wykonanie robót remontowych sporządzony w formie kosztorysu uproszczonego. 8) Wykaz wskaźników cenotwórczych do rozliczenia ewentualnych robót dodatkowych zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 9) Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach