Przetargi.pl
Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej 0-5 mm.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. B. Chrobrego 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2924032 , fax. 061 2924032
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. B. Chrobrego 6 6
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2924032, fax. 061 2924032
    REGON: 63127722700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-szamotuly.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej 0-5 mm.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa do wskazanych punktów na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych 500 Mg soli kamiennej drogowej niezbrylającej 0-5 mm wg. zapotrzebowania zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art.24 Prawa zamówień publicznych. -wykonawców , którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania -wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.87, lub błędy w obliczeniu ceny. - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r .- Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 i 24 Prawo zamówień publicznych - zawarte w formularzu ofertowym. - Opinia z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów o przydatności dostarczonej soli kamiennej drogowej niezbrylającej 0-5 mm do celów drogowych. - Atest Państwowego Zakładu Higieny na dostarczoną sól kamienną drogową niezbrylającą 0-5mm. - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w ZUS lub KRUS. - oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego. - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2. Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych dostaw - zał. nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-szamotuly.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach