Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem w ilości 150 ton do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych z rozładunkiem i transportem do siedziby zamawiającego tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Turku

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kolska Szosa 64
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 289 1682 , fax. 063 2891682
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
    ul. Kolska Szosa 64 64
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 289 1682, fax. 063 2891682
    REGON: 31108036630113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem w ilości 150 ton do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych z rozładunkiem i transportem do siedziby zamawiającego tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Turku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem w ilości 150 ton do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych z rozładunkiem i transportem do siedziby zamawiającego tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Turku Przedmiot zamówienia obejmuje min. nw. zakres dostawa: Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem w ilości 150 ton do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych z rozładunkiem i transportem do siedziby zamawiającego tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Turku Sól drogowa DR niezbrylająca powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji, w wielkościach określonych poniżej oraz posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości oraz winna być zgodna z normą PN-86/C-84081/2. 1. Skład chemiczny soli drogowej: - NaCl min 90% - antyzbrylacz K - Fe(Cn) min 40 mg/kg - części nierozpuszczalne w wodzie max 8% - wilgotność max 3% 2. Granulacja: - ziarna powyżej 6 mm max 10% - ziarna poniżej 1 mm max 20% - ziarna od 1 mm do 6 mm min. 70% Dostawa soli odbywać się będzie sukcesywnie jednorazowa minimalna dostawa soli wynosi 25,00 ton. Sól należy dostarczyć własnym transportem do Zamawiającego Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania jakości dostarczonej partii soli drogowej DR niezbrylającej, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy. W celu porównania uzyskanych wyników badań Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy próbkę soli w ilości ok. 5 kg wraz z załączoną analizą chemiczną danej próbki, która winna potwierdzać spełnienie wymogu dotyczącego składu chemicznego soli drogowej i granulacji określone wyżej. Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument wagowy potwierdzający ilość dostarczonej soli drogowej. W przypadku wątpliwości, co do ilości dostarczonej soli drogowej, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia, skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdu na wadze atestowanej zlokalizowanej na terenie Powiatu Tureckiego Rzeczywista ilość wykonanej dostawy zostanie określona po wykonaniu i rozliczeniu rzeczowym przedmiotu umowy. Termin dostawy nie może przekroczyć 5 dni od dnia otrzymania pisemnego zlecenia przesłanego Wykonawcy listownie lub faxem. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że w razie niewykorzystania limitu dostaw soli, Dostawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: - należności za niedostarczoną partię soli, - odszkodowania za utracone korzyści. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres 6 miesięcznej gwarancji jakości na wykonaną dostawę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający nie żąda wniesienia wadium przetargowego:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach