Przetargi.pl
REMONT BUDYNKU I OGRODZENIA DOMU STUDENCKIEGO NR 7 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONEGO W SOPOCIE PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ 111

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2015-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BUDYNKU I OGRODZENIA DOMU STUDENCKIEGO NR 7 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, POŁOŻONEGO W SOPOCIE PRZY ULICY ARMII KRAJOWEJ 111
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7; 45442100-8; 45111300-1; 45400000-1; 45410000-4; 45260000-7; 45111200-0; 45233140-2; 45342000-6. 2.Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budynku i ogrodzenia Domu Studenckiego Nr 7 Uniwersytetu Gdańskiego położonego w Sopocie przy ulicy Armii Krajowej 111. 3.W ramach robót należy wykonać: 1) malowanie III piętra (pokoje, p. pokoje, kuchnie, łazienki, korytarz i klatka schodowa od poziomu II piętra wraz z balustradą schodową): a) odbicie luźnych tynków i ich uzupełnienie, b) zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, c) zagruntowanie malowanych podłoży, d) malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą lateksową o wysokiej odporności na zmywanie w jasnym kolorze z przygotowaniem podłoża, e) malowanie rur w kolorze ścian, f) oczyszczenie i pomalowanie balustrady klatki schodowej od poziomu II piętra wraz z pochwytami, g) przenoszenie mebli w celu dotarcia do malowanych powierzchni; 2) malowanie elewacji budynku: a) zbicie luźnych fragmentów ścian i ich uzupełnienie zgodnie z warstwami wykończeniowymi, b) zmycie (czyszczenie) powierzchni ścian, c) gruntowanie, d) malowanie elewacji farbami fasadowymi akrylowymi w kolorach zgodnych z istniejącymi (farby powinny posiadać w swym składzie chemicznym dodatki przeciwgrzybiczne), e) wyczyszczenie powierzchni elementów stalowych konstrukcji schodów zewnętrznych i ich pomalowanie farbami ftalowymi, f) wyczyszczenie i pomalowanie balustrad schodowych i balkonowych; 3) uzupełnienie orynnowania i wymiana zniszczonych jego fragmentów i deszczowych rur spustowych; 4) uzupełnienie i wymiana luźnych i pękniętych elementów elewacji wykończonej płytkami oraz zafugowanie pustych fragmentów szczelin spoinowych; 5) uzupełnienie posadzek gresowych przed wejściami do budynku (wraz z fugowaniem pustych szczelin spoinowych); 6) wymiana gresu na schodach wejścia głównego do budynku - gres antypoślizgowy o klasie minimum R 11 specjalny do wykładania schodów; 7) demontaż starego i wykonanie nowego ogrodzenia od strony ulicy Armii Krajowej wraz bramą i furtką (wyposażone we wszystkie, kompletne elementy zamknięć); 8) wykonanie pełne (w miejscach gdzie jej nie ma) oraz wymiana i uzupełnienie zniszczonej opaski z płyt chodnikowych wokół budynku; 9) wykonanie ścieżki dojazdowej do piwnicy na zjeździe do garażu dla wózków transportowych; 10) wykonanie robót w zakresie pokryć i konstrukcji dachowych. 4.Niniejszym zamówieniem objęte są również roboty towarzyszące: np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, pomiarowe, obsługa geodezyjna, przygotowawcze w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien po zakończonych robotach malarskich, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury. 5.Warunki prowadzenia robót: 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji teren robót, 2) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane, 3) Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia będą mogły być wykonywane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Należy się liczyć z koniecznością wykonywania robót w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, 4) Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia wszystkich szkód powstałych w obiekcie na skutek prowadzonych robót oraz doprowadzenia miejsc, z których będzie korzystał w trakcie prac, do stanu nie gorszego niż jaki zastał (również w zakresie estetyki), 5) Wykonawca nie ponosi kosztów dostawy mediów (woda, energia). 6.Wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z inspektorem nadzoru. 7.Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych należy wykonać zgodnie z dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Zamawiającego i inspektorem nadzoru. 8.Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 9.Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną - załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). 10.Jeśli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w programie funkcjonalno-użytkowym lub opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w programie funkcjonalno-użytkowym lub opisie przedmiotu zamówienia i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 11.Wymagana gwarancja: co najmniej 36 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 12.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 wraz z późniejszymi zmianami). 3.Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4.Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-32 15 SK - Remont budynku i ogrodzenia Domu Studenckiego Nr 7 Uniwersytetu Gdańskiego położonego w Sopocie przy ulicy Armii Krajowej 111. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt.4. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 10.W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 11.Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie. 1)Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2)Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach