Przetargi.pl
Remont budynku Domu Kultury w Mieścisku - etap II

Gminna Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 62-290 Mieścisko, ul. Kościuszki 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 42 78 076 , fax. 61 42 78 076
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna
    ul. Kościuszki 11 11
    62-290 Mieścisko, woj. wielkopolskie
    tel. 61 42 78 076, fax. 61 42 78 076
    REGON: 00097943200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku Domu Kultury w Mieścisku - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - Termoizolacja ścian - Izolacja termiczna dachu - Tynki zewnętrzne - Okładzina podestów i schodów zewnętrznych - Zadaszenie nad wejściem - Balustrady - Oświetlenie zewnętrzne - Opierzenia - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Instalacja deszczowa - odwodnienie budynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: * posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, oraz udokumentują to poprzez : - wykażą , że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach ogólno - budowlanej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentu bankowego potwierdzającego zdolność kredytową lub posiadane środki do wysokości 50 000,00 zł. oraz przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, * nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówień, * złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, * spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt XI niniejszej specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymogów określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: * jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, * jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, * jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, * zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, * zawiera błędy w obliczeniu ceny, * Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystko informacje zawarte w pkt. XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gci.miescisko.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach