Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 150 00000 - 8

Przedszkole Gminne im. Krasnala Hałabały ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wlkp., ul. Chopina 24
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4445053 , fax. 061 4442701
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Gminne im. Krasnala Hałabały
    ul. Chopina 24 24
    62-065 Grodzisk Wlkp., woj. wielkopolskie
    tel. 061 4445053, fax. 061 4442701
    REGON: 41148552200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkolegminne@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 150 00000 - 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do stołówki przedszkolnej artykułów żywnościowych określonych we Wspól­nym Słowniku Zamówień (CPV), z możliwością składania ofert częściowych. Każda ze wskazanych poniżej części Zamówienia określana będzie mianem Zadania. Zadanie Nr I CPV 151 00000 - 9 - pro­dukty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (mięso wieprzowe i wołowe). Zadanie Nr II CPV 151 12000 -6 - drób Zadanie Nr III CPV 153 00000- 1 - owoce, warzywa i podobne produkty. Zadanie Nr IV CPV 155 00000- 3 - produkty mleczarskie. Zadanie Nr V CPV 152 00000- 0 - ryby przetworzone i konserwo­wane. Zadanie Nr VI CPV 031 42500- 3 - jaja. Zadanie Nr VII CPV 154 00000- 2 - oleje i tłuszcze zwie­rzęce lub roślinne. Zadanie Nr VIII CPV 158 00000- 6- różne produkty spożywcze. Zadanie Nr IX CPV 156 00000- 4 - produkty wytwarzane z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych (mąki, płatki, ryż, olej kukurydziany, glukoza, fruktoza, skrobia).Zadanie Nr X CPV 15872400-5- sól . Zadanie Nr XI CPV 153211000-4 - soki owocowe. Zadanie Nr XII CPV158-10000-9 pieczywo świeże,wyroby piekarskie i ciastkarskie. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo - cenowy będący integralną częścią specyfikacji (Załącznik 1a do 1 l ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią na­stępujące warunki udziału w postępowaniu: a)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na pod­stawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. b)Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca złoży przygoto­waną ofertę zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w punkcie 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oceny złożo­nych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia wa­runków dokonana zostanie wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): a)Wypełniony formularz ofertowy i asotrymentowo-cenowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istot­nych Warunków Zamówienia. b)Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamó­wienia publicznego o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym. Załącznik Nr 2 do Specyfika­cji Istotnych Warunków Zamówienia- dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1b rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a potwierdzającym spełnienie wymaganego wa­runku określonego w pkt 1a rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go­spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzia­łalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działal­ności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składa­nia ofert. e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca­łości wykonania decyzji właściwego organu. f)Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające od­powiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdro­wotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odrocze­nie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego orga­nu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert). g)Oświadczenie , że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. h)Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są do­puszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz że Wykonawca rozpoczął wdrażanie systemu HACCP w zakładzie- Załącznik Nr 5 i)Oświadczenie o związaniu ofertą przez 30 dni - Załącznik Nr 6 j)Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.wlkp.pl/przedszkole/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach