Przetargi.pl
Wykonanie pomiarów i podziałów geodezyjnych nieruchomości położonych w obrębie Grąbków, gm. Malanów. Zamawiający: Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Tureckiego

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2892360 , fax. 063 278-83-19
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2892360, fax. 063 278-83-19
    REGON: 31106106700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pomiarów i podziałów geodezyjnych nieruchomości położonych w obrębie Grąbków, gm. Malanów. Zamawiający: Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Tureckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomiarów i podziałów geodezyjnych nieruchomości położonych w obrębie Grąbków, gm. Malanów, oznaczonych numerami ewid.: 141, 142, 143 i 144, celem wydzielenia nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, o których mowa w art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2)1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń, o których mowa w punkcie III.2)5 ppkt a)-c). III.2)2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2)5 ppkt d). b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w zakresie geodezji. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego/ych przez wykonawcę dokumentu/ów, o którym/ch mowa w punkcie III.2)6. III.2)3. Sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: na potwierdzenie spełniania ww. warunków wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach III.2)5 i III.2)6. III.2)4. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2)5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (oryginał/y), b) oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oryginał/y), c) oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (oryginał/y), d) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). III.2)6. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, by wykonawca dołączył do oferty uprawnienia w zakresie geodezji (minimum jednej osoby), (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). III.2)7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2)5 ppkt d) składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. III.2)8. Dokument, o którym mowa w punkcie III.2)7 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał/y lub kopia/e poświadczona/e za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). III.2)9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie III.2)5 ppkt d), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu III.2)8 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach