Szkoła Podstawowa Nr 70 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 60-591 Poznań, ul. Piękna 37
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8411 914 , fax. 61 8411 914
- Data zamieszczenia: 2015-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 70 im. Mikołaja Kopernika
ul. Piękna 37 37
60-591 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8411 914, fax. 61 8411 914
REGON: 00024383700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp70-poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont boiska szkolnego Szkoły Podstawowej Nr 70 przy ul. Pięknej 37 w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) rozebraniu starej zróżnicowanej nawierzchni boiska; 2) naprawie, udrożnieniu kanalizacji sanitarnej (deszczowej); 3) wykonanie blokady antykorzeniowej; 4) wykonanie jednolitej materiałowo nawierzchni z kostki brukowej betonowej (Uwaga! Wykonawca zobowiązany będzie do odzwierciedlenia w kładzionej nawierzchni istniejącej ścieżki rowerowej); 5) wykonanie murków oporowych z palisady na odc. 32 m; 6) zerwanie stopni zew. w wejściu do budynku szkoły od strony wschodu i zachodu; osadzenie wycieraczek z wkładem gumowym; 7) naprawa izolacji pionowej ścian fundamentowych budynku szkoły od strony południowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: opis techniczny do projektu, STWiORB i przedmiar robót - załączniki do SIWZ. 2. Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia musi zatrudnić co najmniej 2 osoby bezrobotne, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państw członkowskich UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, za wynagrodzeniem mies. co najmniej 1 750,00 zł brutto. 3. Wynagrodzenie w zakresie zatrudnienia nie dotyczy faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego w pkt. 2 samo tylko zatrudnienie bezrobotnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 2. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnych ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji niniejszego zamówienia. 5. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób bezrobotnych wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnych do pracodawcy. 6. W sytuacji gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę, lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną. 7. Z tytułu nie spełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia bezrobotnych w związku z realizacją zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% wartości zamówienia brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: - część I Remont nawierzchni dróg gruntowych sortowanym tłuczniem betonowym, - część II Remonty nawierzchni bitumicznych w Koziegłowach i Czerwonaku - część III Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników z kostki i płytek betonowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg za pomocą masy mineralno-asfaltowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa odcinków ulic Warszawskiej i Stawiszyńskiej w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Widok w Kaliszu na odc. od ul. Harcerskiej do ul. Staszica
Dodano: 2016-07-27 - Budowa połączenia ul. Wysokiej z ul. Stanczukowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Młynarskiej w Kaliszu na odc. od ul. Polnej do ul. Serbinowskiej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4704P w miejscowości Wojciechówka wraz z chodnikiem.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn i Zadanie Nr 2 pn.: Przebudowa zjazdów
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4706P w miejscowości Pólko wraz z chodnikiem do skrzyżowania z drogą gminną nr 4704 P wraz z zjazdami w drogi wewnętrzne .
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy powiatowej nr 4562P T. Kościuszki w m. Dobra
Dodano: 2016-07-27