Przetargi.pl
Przystosowanie pomieszczeń do magazynowania odpadów medycznych oraz mycia środków transportu odpadów medycznych, wydzielenie pomieszczenia na środki czystości, dezynfekcyjne i higieniczne oraz sprzętu do sprzątania oraz remont pomieszczeń pralni.

Dom Pomocy Społecznej ZACISZE ogłasza przetarg

  • Adres: 40-695 Katowice, ul. Traktorzystów 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2025432 , fax. 0-32 2524860
  • Data zamieszczenia: 2010-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej ZACISZE
    ul. Traktorzystów 42 42
    40-695 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 2025432, fax. 0-32 2524860
    REGON: 00068664100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie pomieszczeń do magazynowania odpadów medycznych oraz mycia środków transportu odpadów medycznych, wydzielenie pomieszczenia na środki czystości, dezynfekcyjne i higieniczne oraz sprzętu do sprzątania oraz remont pomieszczeń pralni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy robót przedstawiony został w: - opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7, - przedmiarze robót - załącznik nr 7a, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 7b, - dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) - do wglądu w siedzibie Zamawiającego. - kosztorys ślepy - odbiór w siedzibie Zamawiającego. 3. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w budynku w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 4. Wymagania dotyczące robót: a) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia,specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 5. Wymagania dotyczące materiałów urządzeń: a) użyte materiały i urządzenia winny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną, b) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem oraz karty przekazywanych odpadów, c) Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane urządzenia, po ustaleniu z Zamawiającym. 6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) w trakcie prowadzenia prac budynek Zamawiającego będzie funkcjonował w sposób normalny,w godzinach urzędowania, b) Zamawiający będzie na bieżąco, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, przekazywał Wykonawcy poszczególne pomieszczenia budynku, c) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić budynek oraz jego okolicę do stanu czystości, tak aby praca Zamawiającego odbywała się bez zakłóceń, d) Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania z windy przez pracowników Wykonawcy. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, b) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, c) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, d) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, e) sporządzenie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, f) Wykonawca winien posiadać zatwierdzony program gospodarki odpadami lub pozwolenie na wytwarzanie odpadów, g) inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 8. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 3 lat, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, b) reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia, c) okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę, d) okresy gwarancji na urządzenia musza odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez ich producentów i liczone będą również od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, e) okresy gwarancji na wszystkie pozostałe elementy nie wchodzące w zakres opisany powyżej, a składające się na odbiór całości zamówienia, odpowiadają co najmniej okresowi gwarancji udzielanemu przez Wystawców Gwarancji i Wykonawcę, f) wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokołami odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5431,00 złotych Słownie: pięćtysięcyczterystatrzydzieścijedenzłotych 00/100 1.1 Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), musi zawierać stwierdzenie że gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów w SIWZ dotyczących wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej w okresie obowiązywania poręczenia (gwarancji). 1.2 Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 2.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 05.07.2010r. o godzinie 9 30. 2.1 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta:ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice nr: 02 1050 1214 1000 0022 9013 2824 z adnotacją: wadium na przetarg nieograniczony na roboty budowlane - termin 05.07.2010r. Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.2Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami(np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.3 Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,z zastrzeżeniem pkt 2.8 lit. a niniejszego rozdziału SIWZ. 2.4 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.5 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.6 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.7 Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach