Przetargi.pl
Dostawa i montaż Systemu Kontroli Dostępu dla sal audytoryjnych - I etap, w budynku dydaktyczno - laboratoryjnym L należącym do Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej.

Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-309 Bielsko-Biała, ul. Willowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8279293 , fax. 033 8279293
  • Data zamieszczenia: 2010-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
    ul. Willowa 2 2
    43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8279293, fax. 033 8279293
    REGON: 07272896100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż Systemu Kontroli Dostępu dla sal audytoryjnych - I etap, w budynku dydaktyczno - laboratoryjnym L należącym do Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację oraz uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu składającego się z: 2.1.1. 2 kontrolerów SKD z modułami LAN, zasilaczami i podtrzymaniem akumulatorowym, Lp. Nazwa elementu Systemu KD Jedn. Ilość 1 QP1000 10 drzwiowy kontroler-komplet szt 2 2 moduł LAN Add-On Ethernet szt 2 3 Zamek elektr.rewers 12V 1711V2 szt 20 4 Przycisk awaryjny FP2 zielony szt 4 5 Czujka magnet. SMV35 biała szt 20 6 Zasilacz buforowy APS30 17Ah szt 5 7 Akumulator Europower 17 Ah szt 6 8 Zasilacz buforowy APS15 7Ah szt 1 9 Akumulator Europower 7Ah szt 3 10 Czytnik zbliżeniowy SR632M-czytka tylko MI szt 14 2.1.2. 14 czytników, 2.1.3. oprogramowania, Oprogramowanie Linc-NXG lub równoważne Otwarta architektura, platforma z dostępnym SDK, pełna możliwość integracji. Możliwość współpracy z Microsoft XP/Professional/Vista Business przy współpracy SQL Express 2005 lub Server 2003&SQL 2005 2.1.4. 20 elektrozaczepów, 2.1.5. 20 czujników otwarcia drzwi, 2.1.6. okablowania. 2.1.7. Wdrożenie i uruchomienie systemu KD obejmuje: montaż urządzeń i elementów wykonawczych (sterowniki, czytniki, zasilacze buforowe, tablice rozdzielcze, okablowanie, zabezpieczenia, itp.), konfiguracja urządzeń wykonawczych i systemu KD, wdrożenie i uruchomienie oprogramowania KD, integracja z systemem OPTIcamp, przeszkolenie administratora i operatorów, rozprowadzenie kabli podtynkowo (skrętka) 2.2. Przeszkolenie grupy pracowników - 4 osób w zakresie funkcjonowania, obsługi i zarządzania SKD. 3. Zamawiający wymaga zapewnienia poprawnego działania dostarczonych systemów we współpracy z kartami jakie posiada zamawiający oraz pełną integrację dostarczonego oprogramowania z użytkowanym przez zamawiającego systemem elektronicznej legitymacji studenckiej, karty pracowniczej oraz portierni OPTIcamp produkcji firmy OPTeam S.A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ath.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach