Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA UDZIELENIE GMINIE SIANÓW KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1.500.000,00 PLN NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY W 2009 ROKU.

Gmina i Miasto Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30/13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3185281 , fax. 094 3185320
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Sianów
    ul. Armii Polskiej 30/13 30/13
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3185281, fax. 094 3185320
    REGON: 00052910833217
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA UDZIELENIE GMINIE SIANÓW KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1.500.000,00 PLN NA POKRYCIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY W 2009 ROKU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Sianów kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2009 roku. Kwota kredytu: 1.500.000,00 PLN /słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy złotych PLN/, na następujących warunkach: kredyt w PLN, środki pieniężne udostępnione będą przez bank w dniu 15.12.2009 roku, w wysokości 1.500.000,00 złotych, okres kredytowania: od 15.12.2009 roku do 20.12.2014 roku, oprocentowanie kredytu zmienne, w oparciu o WIBOR 1M, karencja w spłacie kredytu do 19.12.2010 roku, spłata kredytu w ratach rocznych, pierwsza 20.12.2010 roku, ostatnia rata 20.12.2014 roku, spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu, w okresach kwartalnych, pierwsza płatność 30.12.2009 roku, ostatnia 20.12.2014 roku, uruchomienie kredytu - przelewem, realizowane na zlecenie płatnicze Kredytobiorcy, zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową. 2. W celu zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający udostępni poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.sianow.pl oraz poprzez dołączenie do SIWZ następujących informacji: opinii RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy i Miasta Sianów za 2008 rok, opinii RIO o możliwości spłaty kredytu w kwocie 1.500.000,00 złotych w latach 2010-2014, sprawozdań Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N na dzień 31.12.2008 roku oraz na dzień 30.06.2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne - o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 PZP i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 PZP. 2. Wymagania dodatkowe - posiadają koncesję lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej objętej zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niezależnie od spełnienia wymogów opisanych w pkt V SIWZ, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, dla ważności oferty, musi przedłożyć następujące dokumenty /brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty/: 1) oferta cenowa - wg załącznika nr 1, 2) oświadczenie Wykonawcy - wg załącznika nr 2, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4) koncesja lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 5) harmonogram spłat kredytu długoterminowego z uwzględnieniem podanych dat. Odsetki naliczane kwartalnie od malejącego kapitału. Stopy procentowe należy skalkulować wg WIBOR 1M na dzień 24.11.2009 roku. UWAGA: Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIP.SIANOW.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach