Przetargi.pl
Remont i modernizacja domku turystycznego i budynku gospodarczego w Centrum Edukacji, Integracji i Rehabilitacji Podgrodzie w Nowym Warpnie

Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4328100 , fax. 091 3178900
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
    ul. Tanowska 8 8
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4328100, fax. 091 3178900
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja domku turystycznego i budynku gospodarczego w Centrum Edukacji, Integracji i Rehabilitacji Podgrodzie w Nowym Warpnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji domku turystycznego i budynku gospodarczego w Centrum Edukacji, Integracji i Rehabilitacji Podgrodzie w Nowym Warpnie. Zakres prac obejmuje wszelkie prace prowadzące do wykonania remontu i modernizacji domku turystycznego i budynku gospodarczego w Centrum Edukacji, Integracji i Rehabilitacji Podgrodzie w Nowym Warpnie, określonego w SIWZ, a w szczególności w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium wysokości 2 000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: PEKAO S.A. I/O Police 44-1240-3943-1111-0000-4135-6962 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym); 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wykonawca dołącza do oferty kserokopię potwierdzenia przelewu lub dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium w formie innej niż pieniężna. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium w formie innej niż pieniężna musi być dołączony do oferty w oryginale.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna sytuacje, w której Wykonawca: a) dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi (minimum 1 osoba) do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zawierające informację o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej członka izby samorządu zawodowego, b) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna: prace budowlane polegające na remoncie lub przebudowie budynku o wartości co najmniej 150 000 zł brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. właściwe uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty należy wypełnić zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 4a do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru końcowego), według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Pozostałe załączniki : 8) kosztorys ofertowy; 9) opis części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 2 do SIWZ); 10) oferta cenowa zgodnie z wymogami dotyczącymi zakresu i formy oferty (załącznik nr 2 SIWZ), w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć jedną ofertę wspólną; 11) kopię potwierdzenia przelewu lub dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium w formie innej niż pieniężna; 12) pełnomocnictwo (wymagane w sytuacji, o której mowa w Rozdziale X pkt 5, zdanie drugie lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział X pkt 20), w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach