Przetargi.pl
Wykonanie docieplenia ścian budynków mieszkalnych w Szczecinie w podziale na trzy części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie docieplenia ścian budynków mieszkalnych w Szczecinie w podziale na trzy części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia ścian budynków mieszkalnych w Szczecinie zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, w podziale na trzy części: 1) Część 1 zamówienia - ul. Unisławy 23 oficyna; 2) Część 2 zamówienia - ul. Unisławy 22 oficyna; 3) Część 3 zamówienia - al. Papieża Jana Pawła II 21 oficyna prawa; 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) uzupełnienie ubytków tynków elewacji budynków, 2) docieplenie ścian podłużnych elewacji budynku o wysokości 16,00m płytami ze styropianu o grubości 15cm, wraz z przyklejeniem siatki z włókna szklanego, wykonaniem tynków cienkowarstwowych i pomalowaniem farbą silikatową według kolorystyki uzgodnionej z przedstawicielem Zamawiającego, 3) wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy cynkowej, 4) wymiana starych rur spustowych na nowe z blachy cynkowej, 5) wymiana okien piwnic, klatek schodowych, w wc na klatkach schodowych i na strychu, 6) wymiana drzwi wejściowych do budynku, 7) oklejenie cokołów elewacyjnych, 8) wywóz i utylizacja wszystkich materiałów z rozbiórki, 9) uzupełnienie pokryć dachowych po wymianie opierzeń, 10) uzupełnienie opasek wokół budynku. 3. Wymiar ścian dla poszczególnych adresów: 1) ul. Unisławy 22 oficyna - 219,00 m2 (ściana frontowa z wejściem do budynku), 2) ul. Unisławy 23 oficyna - 427,21 m2 (3 ściany), 3) al. Papieża Jana Pawła II 21 oficyna prawa - 114,98 m2 (ściana szczytowa)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Unisławy 23 oficyna) - 1 713,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset trzynaście złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Unisławy 22 oficyna) - 1 402,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta dwa złote), 3) dla Części 3 zamówienia (al. Papieża Jana Pawła II 21 oficyna prawa) - 370,00 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt złotych), w terminie do dnia 20.07.2016 r. do godziny 09:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 6 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach