Przetargi.pl
Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7472061 , fax. 095 7473363
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7472061, fax. 095 7473363
    REGON: 00052976900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i termomodernizacji elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu wraz z robotami towarzyszącymi. Działka nr ewid. 163/4 obręb 2 m. Myślibórz gmina Myślibórz. W ramach zamówienia należy wykonać: 1) remont i termomodernizację elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu, 2) renowację drzwi lub w przypadku braku możliwości odrestaurowania wykonanie nowych drzwi wejściowych wzorowanych na istniejących, 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4) wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 5) przedłużenie połaci dachowej oficyny i pokrycie jej papą, 6) rozbiórkę sąsiadującego garażu wraz z murkami, 7) wymianę wybranych fragmentów instalacji kanalizacyjnej, 8) przebudowę utwardzenia terenu korytarza zlokalizowanego pomiędzy oficyną i budynkiem głównym, 9) przebudowę utwardzenia terenu przy głównym wejściu do budynku od ul. Rynek im. Jana Pawła II, 10) utwardzenie oraz ogrodzenie terenu przy budynku handlowym, 11) uzyskanie zgody właściciela terenu lub zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego (należy uwzględnić koszt opracowania dokumentacji na zajęcie chodnika), 12) demontaż a po zakończonych pracach montaż reklamy lokalu usługowego, 13) wykonanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu, 14) naprawę uszkodzeń w mieszkaniach powstałych w trakcie prac - na gotowo z malowaniem, 15) wykonanie systemu instalacji antenowej zbiorczej, 2. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania próbnego malowania na małej powierzchni ściany (max. 3,0m2) każdą z proponowanych farb, celem uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. Akceptacja musi być w formie pisemnej. 3. Remont, izolację cokołu i ściany fundamentowej wykonać jako systemową (jednego producenta). 4. Termomodernizację ścian w części nad cokołem wykonać jako systemową - jednego producenta. 5. Koszty, formalności związane z ustawieniem rusztowania, opracowaniem projektu czasowej zmiany organizacji ruchu oraz uzyskaniem zgody na zajęcie pasa drogowego po stronie wykonawcy robót. 6. Z uwagi na stan techniczny budynku i lokalizację w ścisłej zabudowie miasta zaleca się dokonanie wizji lokalnej przed wykonaniem oferty cenowej. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawią się nazwy własne materiałów lub urządzeń, należy je rozumieć jako materiały/ urządzenia o parametrach takich lub równoważnych. 9. Zamawiający zamieszcza jako dokument pomocniczy przedmiar robót. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR). 10. Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, a także obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. 11. Wszystkie prace należy wykonywać bardzo ostrożnie i pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. 12. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zasadami BHP, wymogami realizacji i odbioru robót ogólnobudowlanych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 13. Wszystkie przyjęte nazwy własne materiałów są podane jako przykładowe i można zastąpić je równoważnymi o parametrach nie gorszych technicznie. 14. Przedstawione nazwy handlowe urządzeń, materiałów służą wyłącznie do określenia wymaganego standardu. Wykonawca może zaproponować własne rozwiązania o nie gorszych parametrach niż zaproponowane w dokumentacji projektowej i kosztorysowej. 15. Do rozwiązań opisanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych z opisanym. 16. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 17. Dla materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji przez wykazanie znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.500,00 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy wadium znak sprawy ZP.271.9.2016 Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert). 5. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w Biurze Obsługi Interesanta (parter), w terminie nie późniejszym, niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, z treści dokumentu musi wynikać, że gwarancja jest bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą tj. 30 dni. 7. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. W przypadku przełożenia gwarancji niezgodnej z ust. 6 lub zawierającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach