Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na roboty budowlane dla zadania pn. Przebudowa ulic w miejscowości Tulce, Ulica Daliowa z odcinkiem ulicy Klonowej wraz z odwodnieniem

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-005 Kleszczewo, ul. Poznańska 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8176017, 8176020, 8176033 , fax. 061 8176184
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo
    ul. Poznańska 4 4
    63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, fax. 061 8176184
    REGON: 00053591300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kleszczewo.pl , www.kleszczewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na roboty budowlane dla zadania pn. Przebudowa ulic w miejscowości Tulce, Ulica Daliowa z odcinkiem ulicy Klonowej wraz z odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1.1 Zadanie nr 1 Przebudowa ulicy w miejscowości Tulce ; ul. Daliowa km 0? 359,95 DR 03 1.2 Zadanie nr 2 Przebudowa ulicy w miejscowości Tulce; odcinek ulicy Klonowej do włączenia w kanalizację deszczową - studnia w ulicy Sportowej km 0?121,01 DR04 Oznaczenie wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV; 45233140-2 - roboty drogowe, 45232130-2 - rurociągi do odprowadzania wody burzowej Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg osiedlowych zlokalizowanych na terenie zabudowy mieszkaniowej - jednorodzinnej. Stan istniejący, to nawierzchnie szlakowe i szlakowo gruntowe. Zadanie obejmuje; - rozbiórkę istniejącej nawierzchni szlakowej / wywózka składowanie po stronie Wykonawcy - roboty zimne korytowanie - wywózka urobiska oraz składowanie po stronie Wykonawcy - rozbiórkę istniejących krawężników - jw. obrzeży - jw. istniejących wjazdów bramowych o nawierzchni betonowej - budowę jezdni - budowę chodników - budowę umocnionych wjazdów bramowych - budowę ścieku z kostki brukowej - budowa studzienek wpustowych - budowa studni rewizyjnych - budowa odcinków kolektora kanalizacji deszczowej - budowa przykanalików - wszystkie wpusty uliczne, włazy studni kanalizacyjnych należy obrokować dwoma rzędami kostki brukowej Wykonawca Przygotowuje pełną dokumentację odbiorową. Wykonanie prac odbiorowych (inwentaryzacja geodezyjna 4 egz., dokumentacja powykonawcza 2 egz. I pomiarowe 2 egz. protokół odbioru technicznego zgłoszenia instytucjom określonym prawem budowlanym i pozwoleniem na budowę , inne dokumenty umożliwiające oddanie obiektu w użytkowanie. Po stronie Wykonawcy leży powołanie kierownika budowy wykonującego swoje obowiązki zgodnie z Ustawą Prawa Budowlanego. W ramach zadania należy w miejscu prowadzenia robót wykonać roboty porządkowe, wyrównanie terenu oraz wszelkie prace mające na celu doprowadzenie do stanu pierwotnego ( również odtworzenie nawierzchni w miejscach włączenia w pozostałe odcinki jezdni nie będące przedmiotem zamówienia, oraz uszkodzenia drogi które wystąpiły przy realizacji zadania. ) W cenie mieści się całkowity koszt kompletnego wykonania zadania inwestycyjnego, stanowiącego przedmiot zamówienia w tym również wszelkie inne koszty towarzyszące jak np. zaplecze budowy, obsługa geodezyjna , inwentaryzacja powykonawcza wykonana przez uprawnionego geodetę , projekt oznakowania robot, zajęcie pasa drogowego, koszty wywiezienia i składowania urobisk, odszkodowania itp. Zakończenie realizacji zadania uznaje się w momencie przekazanie obiektu w użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 zł .) Wadium można wnieść zgodnie z art.45 ust.6 ustawy prawo zamówień publicznych w jednej z niżej wymienionych form: - w gotówce - w poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: posiadają odpowiednie zgody na prowadzenie działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1,2 Ustawy Prawo Zamówień. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców; Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub możliwości zaciągnięcia kredytu w wysokości umożliwiającej realizację umowy . Udokumentowanie zaświadczeniem z banku o zasobach finansowych lub możliwości zaciągnięcia kredytu Wykonawca musi posiadać kadrę techniczną w tym osobę wyznaczoną do kierowania robotami i posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie zleconego zadania, należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa, oraz pracowników fizycznych o kwalifikacjach umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : imię nazwisko , wykształcenie , uprawnienia budowlane oraz staż pracy dla kadry oraz ilość pracowników w danym zawodzie robotniczym. Wykonawca musi dysponować odpowiednimi niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) przeznaczonymi wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Udokumentowanie należy przedstawić w formie list zawierającej : rodzaj sprzętu , ilość , rok produkcji. Wykonawca w pięciu ostatnich latach zrealizował lub aktualnie realizuje minimum trzy zadania, przez co najmniej 8 miesięcy łącznie z należytą starannością usługę o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto) Udokumentuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi ich realizację Wykonawca posiada: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania usług przez podwykonawców, z wyjątkiem zdarzeń losowych, wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego a na dostarczane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta Wykonawca zobowiązany będzie starczyć na materiały wyposażenie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnych z projektem świadectwa i atesty dopuszczające do użytkowania ( oświadczenie ) W przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających dodatkowych dokonywanych przez zamawiającego w ciągu sześciu m-cy. po odbiorze przedmiotu zamówienia. Oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych tożsamych z przedstawioną ofertą ( dla robót uzupełniających ) , stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i dodatkowych po cenach jednostkowych obowiązujących w w dniu złożenia oferty obliczonych na podstawie obowiązujących katalogów KRN. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonaną przez uprawnionego geodetę. Ocena spełnienia warunków Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust 1 oraz wykluczonych na podstawie art. 24 ust. 1,2 Prawa zamówień publicznych, 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3, 5) wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą , 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera, błędy w obliczeniu ceny, 7) oferta wzywanego wykonawcy, która w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie został poprawione omyłki, o które mowa w art.87 ust.2.pkt 3 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 9) oferty wykonawców, którzy wzywani do uzupełnienia w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawa zamówień publicznych , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 10) Wykonawców którzy wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1. Oferta wspólna W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: 1. Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zobowiązanie do zawarcia (przed udzieleniem zamówienia przez Zamawiającego) umowy konsorcjum spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostanie zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia i obowiązywania rękojmi i gwarancji, 2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela partnera wiodącego, 3. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty, 4. Przedstawiciel wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie, 5. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków w art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 29.stycznia 2004r. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2.KOSZTORYSY OFERTOWE dla zadań oznaczonych 1 i 2 przygotowany w oparciu o przedmiar robót 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca załączy informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, złożone jako załącznik do formularza ofertowego 4.Podpisane ogólne warunki umowy jako akceptacja warunków w niej zawartych. 5.Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 6.Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, dotyczące prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (szczególnie: wyłudzenia zamówienia, utrudnienia lub udaremnienia przetargu, zmowy przetargowej, przekupstwa) lub za jakiekolwiek inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed * terminem składania ofert. Jeśli oferentem jest spółka prawa handlowego ww. informacje powinny dotyczyć członków zarządu firmy. 7.Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (zaświadczenia muszą zostać wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8.Wypełniony załącznik nr 5 - Doświadczenie Wykonawcy + dołączone listy referencyjne min. 3 szt. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zadań (o wartości min. 80 % ceny ofertowej brutto), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej roboty na które Wykonawca deklaruje się wykonać. 10. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa 11. Wykaz zatrudnionych osób + uprawnienia 12.Wykaz sprzętu będący w dyspozycji w okresie wykonywania przedmiotowego zadania, 13. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu udziału w postępowaniu na udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy 14. Oświadczenie, że w przypadku ewentualnych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego, dokonywanych przez zamawiającego w ciągu sześciu m-cy. po odbiorze przedmiotu zamówienia. Oferent zrealizuje je w cenach jednostkowych tożsamych z przedstawioną ofertą ( dla robót uzupełniających) i dodatkowych po cenach jednostkowych obowiązujących w dniu złożenia oferty obliczonych na podstawie obowiązujących katalogów KRN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczewo.pl lub www.kleszczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach