Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miejskiego w Przemyślu

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miejskiego w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miejskiego w Przemyślu. 1. Ogólne wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Miejskiego w Przemyślu będzie świadczona pięć dni w tygodniu tj. codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy Urzędu (poniedziałek, środa - piątek 7.30-15.30, wtorek 8.00-16.00), za wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa musi być świadczona w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Przemyślu w obecności użytkownika pomieszczenia oraz za wyjątkiem usług świadczonych w ramach tzw. serwisu dziennego; b) Zamawiający zastrzega możliwość kwalifikowania i zmian rodzaju pomieszczeń do sprzątania dziennego i popołudniowego; c) usługa serwisu dziennego świadczona będzie przez pracownika/pracowników Wykonawcy w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Przemyślu od 7.30 do 15.30 (we wtorek 8.00 do 16.00). W ramach tej usługi Wykonawca jest zobowiązany do: - utrzymywania na bieżąco czystości w łazienkach, salach konferencyjnych oraz w okresie jesienno - zimowym korytarzy, klatek schodowych, holach; - uzupełnienia papieru toaletowego, papierowych ręczników oraz pojemników z mydłem, - sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie (zakres prac jest zgodny z zakresem prac w pozostałych pomieszczeniach biurowych). Przed przystąpieniem do realizacji umowy Zamawiający poinformuję Wykonawcę o rozkładzie pomieszczeń w każdym z budynków Urzędu Miejskiego w Przemyślu; d) Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania usługi sprzątania są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta; e) Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci; f) w ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia środków zapachowych, zawieszek do WC, mydła w płynie (mydła), papieru toaletowego i ręczników papierowych; g) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań zatrudnionych przez Wykonawcę; h) pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wykonują powierzoną im pracę samodzielnie bez możliwości wprowadzania do sprzątanego budynku Urzędu Miejskiego w Przemyślu osób trzecich; i) pomieszczenia budynków Urzędu Miejskiego w Przemyślu winny być otwierane przez osoby sprzątające tylko i wyłącznie w chwili sprzątania, po sprzątnięciu powinno nastąpić sprawdzenie m.in. zamknięcia okien, wyłączenia światła oraz zamknięcia pomieszczeń; j) korzystanie z mediów musi być oszczędne i adekwatne do potrzeb usług sprzątania pomieszczeń budynków Urzędu Miejskiego w Przemyślu; k) Zamawiający zapewnia Wykonawcy pomieszczenie gospodarcze w każdym budynku Urzędu Miejskiego w Przemyślu. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przejął dziewięciu pracowników zatrudnionych w Referacie Administracyjnym Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego Urzędu Miejskiego w Przemyślu wg stanu na dzień zawarcia umowy na podstawie art. 231 Kodeksu pracy (koszty zatrudnienia pracowników stanowi załącznik Nr 1C do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3. Zamawiający uprzedza, iż 1 czerwca 2012 r. nastąpi zamiana budynków Urzędu Miejskiego w którym wykonywane będą usługi sprzątania. 4. Lokalizacja obiektów, powierzchnia i liczba okien oraz szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych przedmiotem zamówieniem stanowi Załącznik Nr 1 i 1B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zamawiający zaleca się, by zainteresowani Wykonawcy osobiście zapoznali się z rozkładem pomieszczeń w poszczególnych budynkach Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach