Przetargi.pl
Przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Urzędu Stanu Cywilnego Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, za wyjątkiem: - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej elewacji oraz instalacji centralnego ogrzewania (zostały wymienione przy pracach termomodernizacyjnych UM, do zamurowania pozostaje jedynie okno w toalecie). Ponadto do wykonania przewiduje się m.in.: - roboty demontażowe i rozbiórkowe, wywozy, utylizacje, - dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych (platforma pionowa przeszklona) wraz z robotami terenowymi, - wymiana instalacji elektrycznej (oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne), dodatkowo należy zwielokrotnić ilość gniazdek na stanowisku dla organisty, - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, ppoż., - wymiana instalacji klimatyzacji, - wymiana instalacji wentylacji, - instalacja hydrantowa, DSO, system sygnalizacji pożaru, - przebudowa sanitariatów wraz z wyposażeniem, - przebudowa wnętrz (nowe ścianki działowe, stolarka drzwiowa wewnętrzna, sufity podwieszane, ściany wewnętrzne, posadzki, obudowy rur, wnęka w Sali ceremonii z kamienia - trawertyn, tynki) - wyposażenie: a. biurko w Sali Ślubów, regały do archiwizacji, szafka na kieliszki, krzesła w Sali Ślubów i poczekalni (zgodnie z dokumentacją projektową), b. 3 biurka komputerowe wykonane z płyt meblowych laminowanych o jasnym kolorze (do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji), drzwi zamykane na zamek, wymiar zgodnie z dokumentacją, c. szafa do zabudowy o wym. zgodnych z dokumentacją projektową, o drzwiach przesuwnych (jedne drzwi lustrzane) z zamkiem, szafa wykonana z płyty meblowej laminowanej o kolorze jasnym dopasowanym do biurek, d. 3 krzesła obrotowe typowe komputerowe, miękkie kółka, kolorystyka tapicerki do uzgodnienia z Zamawiającym, e. lampka na biurko w Sali Ślubów (Kartell Bourgie kryształowa wykonana z poliwęglanu o regulowanej wysokości 68 - 78 cm). Dane szczegółowe dotyczące mebli biurowych: - gr. elementów wykonanych z płyty meblowej 18 mm, - komódki do biurek z szufladami - prowadnice łożyskowe, pełen wysuw, - nóżki pod meble aluminiowe, z możliwością regulacji wysokości, - półki pod klawiaturę do biurek wykonane z płyty meblowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium: 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń, wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa), c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą/ami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń, wykaz oraz wzór pisemnego zobowiązania - załącznik nr 4 i 4a do SIWZ. Wymaga się kserokopii uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa. b. Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót o charakterze ogólnobudowlanym o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach