Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i wdrożenie gotowego informatycznego systemu zarządzania biblioteką.

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Jana III Sobieskiego 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 7870604 , fax. 0-32 7870604
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Jana III Sobieskiego 3 3
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 0-32 7870604, fax. 0-32 7870604
    REGON: 00028272500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i wdrożenie gotowego informatycznego systemu zarządzania biblioteką.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie gotowego informatycznego systemu zarządzania biblioteką, wraz z niewyłączną bezterminową licencją na korzystanie z oprogramowania użytkowego. Oferowany system biblioteczny powinien być wyprodukowany przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001:2000 lub równoważny. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejscem dostawy jest gmach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bytomiu, z siedzibą w Bytomiu przy Placu Jana III Sobieskiego 3, 41-902 Bytom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655 z późn. zm. ) tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania usług lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu.Wykonawca winien: a) wykazać, że w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją i wdrożeniem gotowego informatycznego systemu zarządzania biblioteką o wartości co najmniej 130 tys. zł brutto oraz przedstawić dokumenty potwierdzające jej należyte wykonanie, b) wykazać, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania oferowanego systemu zarządzania biblioteką, c) wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie wdrażania projektu informatycznego zgodnie z metodyką PRINCE2, PMI, PMP lub równoważną, 3. Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca winien z zastrzeżeniem postanowień rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm.) - spełnić najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły /spełnia - nie spełnia/. 5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) właściwie wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2) oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych dostaw wraz z instalacją i wdrożeniem gotowego oprogramowania bibliotecznego zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, iż dostawa została wykonana należycie; 8) wykaz Personelu który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i wymagane uprawnienia; Oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonywania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów): 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania. Uwaga: Oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw. Wykonawca powinien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną