Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Tartacznej w Międzyrzecu Podlaskim - I etap

Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3717789 , fax. 083 3717790
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
    ul. Pocztowa 8 8
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3717789, fax. 083 3717790
    REGON: 00052557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Tartacznej w Międzyrzecu Podlaskim - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę ulicy Tartacznej o długości 0,37 km o następującym zakresie robót:Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,37 km; Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm o spoinach wypełnionych piaskiem - trylinka - 235,1 m2; Rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 739,2 mb; Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 447,4 m2; Mechaniczna rozbiórka elementów betonowych niezbrojonych - fundamenty ogrodzeń - 1,0 m3; Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 55,6 m3; Demontaż istniejących tablic znaków drogowych - 1 szt.; Demontaż istniejących słupków znaków drogowych - 1 szt.; Regulacja pionowa włazów studni kanalizacyjnych żelbetowych - 2 szt.; Regulacja pionowa włazów teleskopowych studni kanalizacyjnych PCV - 14 szt.; Regulacja pionowa skrzynek żeliwnych zasuw wodociągowych - 17 szt.; Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej - 602,4 mb; Krawężniki betonowe wjazdowe o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej - 112,3 mb; Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu B-10 na podsypce cementowo-piaskowej - krawężnik uprzednio rozebrany - 23,5 mb; Koryta wykonywane mechanicznie o średniej głębokości 20 cm w gruncie kat. II na całej szerokości jezdni z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 110,0 m2; Koryta wykonywane ręcznie o średniej głębokości 20 cm w gruncie kat. II z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 51,9 m2; Załadunek koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 i wywiezienie nadmiaru gruntu z koryta samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 32,4 m3; Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu, wskaźnik zagęszczenia Is=1,00 - 161,9 m2; Mechaniczne wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0 ÷ 31,5 mm o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu wykonywanej metodą stabilizacji mechanicznej (kruszywo ze skał magmowych) - 161,9 m2; Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych z betonu, kostki - 1870,9 m2; Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych - 2033,4 m2; Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 76,1 ton; Mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0-12,8 mm zamkniętego o grubości 5 cm po zagęszczeniu. Beton asfaltowy dla ruchu KR1 - KR2 - 2033,4 m2; Ustawienie słupki znaków drogowych z rur stalowych ocynkowanych fi 60 mm z wykonaniem fundamentu z betonu B-15 - 1 szt.; Montaż tablic znaków drogowych do zamontowanych słupków, podkład z blachy ocynkowanej, lico z folii odblaskowej minimum I-szej generacji - znak A-7 - 1 szt.; Koryta wykonywane mechanicznie o głębokości 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości chodników - 589,4 m2; Koryta wykonywane mechanicznie o głębokości 30 cm w gruncie kat. II-VI - zjazdy -102,3 m2; Załadunek koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 i wywiezienie nadmiaru gruntu z koryta samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 89,6 m3; Ława pod obrzeża betonowe z oporem, beton C12/15 - 9,9 m2; Obrzeża betonowe szare o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 330,0 mb; Warstwa odcinająca z piasku gruboziarnistego zagęszczana mechanicznie o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu, wskaźnik zagęszczenia Is=1,00 - 691,7 m2; Wykonanie podbudowy z mieszanki betonowej o Rm=2,5 MPa układanej w korycie o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu z pielęgnacją - na zjazdach - 102,3 m2; Chodniki z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 6 cm, kostka cegiełka 200x100x60 mm, na podsypce cementowo-piaskowej o grub. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 589,4 m2; Zjazdy z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm, kostka cegiełka 200x100x80 mm, na podsypce cementowo-piaskowej grub. 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 102,3 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; wyrażają zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego; udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 1.2.2. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; kserokopie uprawnień budowlanych osoby, która będzie pełniła samodzielną funkcję techniczną - kierownika budowy w zakresie robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wyraża zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach