Przetargi.pl
Przebudowa drogi powiatowej nr 2806L Wierzchowiska - Piłatka w lokalizacji od km 0+462 do km 1+177 i od km 1+670 do km 2+480 długości 1,525km - I etap

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8720266 , fax. 015 8720191
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 29
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8720266, fax. 015 8720191
    REGON: 83041369100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi powiatowej nr 2806L Wierzchowiska - Piłatka w lokalizacji od km 0+462 do km 1+177 i od km 1+670 do km 2+480 długości 1,525km - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2806L Wierzchowiska - Piłatka w lokalizacji od km 0+462 do km 1+177 i od km 1+670 do km 2+480 długości 1,525km - I etap. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało między innymi na: - wykonaniu poszerzenia jezdni na łuku poziomym drogi w lokalizacji od km 2+030 do km 2+200, - remoncie części przelotowej przepustu ? 100 w km 2+144 (bez wykonania ścianek czołowych przepustu) poprzez odkrycie, odmulenie, dobudowanie przepustu na dł.3,0m, wykonanie nasypu nad przepustem i uzupełnienie (poszerzenie) skarpy nasypu od strony wlotu przepustu oraz wykonanie warstw konstrukcyjnych nad przepustem, - wyrównaniu istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, średnia grubość wyrównania - 4 cm, - wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na całej długości, grubość warstwy po zagęszczeniu - 4cm. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony został przy pomocy dokumentacji technicznej, Przedmiaru Robót i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (SST). 3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i najpóźniej w dniu podpisania umowy zatwierdzenia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. Harmonogram rzeczowo-finansowy musi być zaakceptowany przez Inspektora nadzoru. 5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawienia zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 6. Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty odbioru ostatecznego. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne oświadczenia lub dokumenty, ze spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące szczegółowe warunki udziału: 1) Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane branży drogowej i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył), co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (przez robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć budowę lub przebudowę drogi klasy L lub wyższej o długości minimum 1,5 km) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (wartość wykonanej roboty, co najmniej równa cenie oferty). 3. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 3 SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do objęcia funkcji kierownika budowy (wzór - zał. Nr 4 SIWZ) wraz z kserokopią uprawnień budowlanych branży drogowej, aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządu zawodowego i aktualnym zaświadczeniem o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej poświadczonym przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca załączy do oferty wykaz minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanej przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór zał. Nr 5 SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 3. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć: 1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, wartością netto i podatkiem VAT) (wzór zał. nr 1 SIWZ) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (zał. nr 2 SIWZ). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np.: odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z dnia 24 maja 2006r.). 5. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 1) Oświadczenie wymienione w pkt. 1 ppk 1) - winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców składających wspólna ofertę, 2) Dokumenty wymienione w pkt. 1 ppk 2) - muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, 3) Dokumenty wymienione w pkt. 2 - winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólna ofertę, w stosunku, do których z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że winni potwierdzić spełnienie warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach