Jednostka Wojskowa 4219 ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 5519510, 5517818 , fax. 0-81 5519536
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4219
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 0-81 5519510, 5517818, fax. 0-81 5519536
REGON: 06027283200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawy materiałów piśmienniczych i biurowych, materiałów papierniczych do urządzeń kserograficznych, tablic i tonerów do kserokopiarek - Nr 10/9/N - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów piśmienniczych i biurowych, materiałów papierniczych do urządzeń kserograficznych, tablic i tonerów do kserokopiarek w czterech grupach asortymentowych. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w załączniku Nr 1 do siwz. 2. Materiały dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wcześniej nie eksploatowane. 3. Dla poszczególnych grup wykonawca zobowiązany jest wystawić oddzielne faktury. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. posiadają: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w części VI siwz. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku) - Załącznik Nr 1 b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Załącznik Nr 2; c) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3; d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego
Dodano: 2014-10-29 - Dostawy artykułów papierniczych i biurowych
Dodano: 2014-03-18 - GU.DAP.272.7.2013 dostawy materiałów biurowych, papierniczych oraz tuszy i tonerów w 2014 r. na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie
Dodano: 2013-12-05 - DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO
Dodano: 2013-10-31 - Dostawę materiałów biurowych i tonerów na potrzeby projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3
Dodano: 2012-11-30 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2012-05-02 - sprzedaż i sukcesywne dostarczanie do siedziby Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie papieru i artykułów papierniczych, wyrobów biurowych, tuszy i wkładów barwiących, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego
Dodano: 2012-04-13 - Dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2012-03-22 - Dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2012-03-15 - GU.DAP.272.1.2012 - dostawy materiałów biurowych i papierniczych w 2012r na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie.
Dodano: 2012-02-13