Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Ceramiczna 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5623247, 5623254 , fax. 082 5623247
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
ul. Ceramiczna 1 1
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5623247, 5623254, fax. 082 5623247
REGON: 11019690800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostaw błon RTG Zakładu Radiologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa błon i odczynników dla Zakładu Radiologii Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo cenowy .Przedmiot zamówienia obejmuje 3 pakiety. 2.Pakiety muszą być pełne. W przypadku braku jakiejkolwiek pozycji bądź wprowadzeniu przez Wykonawcę zmian w zapotrzebowaniu ilościowym Zamawiającego - pakiet zostanie odrzucony. 3.Warunki dodatkowe przedmiotu zamówienia: 1)Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisem zawartym w załączniku nr 2. 2)Dostarczone błony i odczynniki muszą posiadać minimum 18 miesięczny okres przydatności do użycia licząc od dnia dostarczenia do Zamawiającego. 3)Błony i odczynniki muszą pochodzić od jednego producenta. 4)Błony muszą być fabrycznie znakowane datą ważności, numerem emulsji, symbolem oraz nazwą producenta. 5)Zamawiający wymaga dostarczenia przy pierwszej dostawie instrukcji warunków i sposobu przechowywania błon i odczynników zgodnych z wymogami producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zmawiający wymaga dołączenia do oferty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 [wg załączonego druku - zał. nr 3]; oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.. 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy [wg załączonego druku - zał. nr 3] 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. Dokumenty, o których mowa w powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który: 1) nie spełni warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ za wyjątkiem sytuacji wynikającej z art. 26 ust. 3 ustawy. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia Wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ebip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA BŁON RTG ORAZ ODCZYNNIKÓW DO CIEMNI AUTOMATYCZNEJ
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa materiałów do wykonywania badań radiologicznych dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej i Zakładu Radiologii Lekarskiej.
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa materiałów do wykonywania badań radiologicznych dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej i Zakładu Radiologii Lekarskiej.
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa filmów RTG do kamery laserowej, chusteczek do czyszczenia ekranów mammograficznych, zestawów do strzykawki automatycznej, zestawu histeroresektoskopu dla potrzeb Szpitala z możliwością składania ofert częściowych pakiety 1-4.
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa błon RTG, błon do mammografii, wywoływaczy, utrwalaczy i filmów do obróbki laserowej
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa błon i odczynników RTG
Dodano: 2012-09-27 - Dostawa błon RTG, błon do mammografii, wywoływaczy, utrwalaczy i filmów do obróbki laserowej
Dodano: 2012-03-09 - Dostawy błon i odczynników RTG
Dodano: 2011-09-15 - Dostawy błon i odczynników RTG
Dodano: 2011-08-11 - Dostawa materiałów dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
Dodano: 2011-07-07