Urząd Miasta i Gminy Szamotuły ogłasza przetarg
- Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa 26
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2927501 , fax. 061 2920072
- Data zamieszczenia: 2010-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły
ul. Dworcowa 26 26
64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
tel. 061 2927501, fax. 061 2920072
REGON: 00052657000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szamotuly.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Św. Stanisława w Szamotułach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje: - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 585,35 m2, - ułożenie nawierzchni na miejscach postojowy i wjazdach z kostki betonowej grafitowej gr 8 cm-745,32 m2, - ułożenie nawierzchni na chodnikach z kostki betonowej - 507,78 m2, - przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC 200 - 23,0 m, PVC 160 - 28,0 m, - kanalizacja deszczowa wraz z przyłączami PVC 300 - 43,0 m, PVC 200 - 35,0 m(Wymiana odcinka D1 - D2) - sieć wodociągowa PVC 90 - 171,5 m, - przyłącza wodociągowe PE 32 - 14,0 m, PE 63 - 21,5 m, Zadanie inwestycyjne będzie realizowane i finansowane w latach 2010-2011 wg poniższych limitów : 2010r. - 600.000,00zł. - w roku bieżącym roboty wynikające z w/w zakresu należy tak zorganizować aby nie powodowały utrudnień w ruchu i zapewniały przejezdność ulicy. 2011r. - pozostała część środków wg oferty przetargowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.1. Ustala się wadium w wysokości 11.000,00 słownie: jedenaście tysięcy złotych 1.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 9:00 dnia 8.11.2010r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy 1.3. a)wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego PKO. BP S.A. o/Szamotuły Urząd Miasta i Gminy Szamotuły nr 52 1020 4128 0000 1902 0006 9906 b)potwierdzenie wykonania przelewu powinno być załączone do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeśli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia ofert. c)Wadium wnoszone w pozostałych formach winno być złożone w miejscu wskazanym do składania ofert, a do oferty winien być dołączony odpis dokumentu wadialnego, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d)Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentowania gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Gwaranta. Podpis musi być czytelny lub zawierać dane umożliwiające identyfikację osoby podpisującej gwarancję- imię i nazwisko- stanowisko- pełnomocnictwo. e)Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie pisemne, zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy. f)wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania ajego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a- 5 ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: - część I Remont nawierzchni dróg gruntowych sortowanym tłuczniem betonowym, - część II Remonty nawierzchni bitumicznych w Koziegłowach i Czerwonaku - część III Remonty cząstkowe nawierzchni ulic i chodników z kostki i płytek betonowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg za pomocą masy mineralno-asfaltowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa odcinków ulic Warszawskiej i Stawiszyńskiej w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Widok w Kaliszu na odc. od ul. Harcerskiej do ul. Staszica
Dodano: 2016-07-27 - Budowa połączenia ul. Wysokiej z ul. Stanczukowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Młynarskiej w Kaliszu na odc. od ul. Polnej do ul. Serbinowskiej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4704P w miejscowości Wojciechówka wraz z chodnikiem.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn, w tym: Zadanie Nr 1 pn.: Przebudowa drogi gminnej Bartodzieje-Kopaszyn i Zadanie Nr 2 pn.: Przebudowa zjazdów
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 4706P w miejscowości Pólko wraz z chodnikiem do skrzyżowania z drogą gminną nr 4704 P wraz z zjazdami w drogi wewnętrzne .
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy powiatowej nr 4562P T. Kościuszki w m. Dobra
Dodano: 2016-07-27